۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۷
کد خبر: ۵۸۸۶۴۸

"نسل سوم" و "ققنوس" منتشر شد

دو مستند ققنوس و نسل سوم به تازگی در پایگاه اینترنتی عماریار منتشر شد.
مستند

به گزارش سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، دو مستند ققنوس و نسل سوم از سوی پایگاه اینترنتی عماریار منتشر شد.

مستند "ققنوس"

بر اساس این‌گزارش، مستند "ققنوس" روایتی تولید شده در مرکز مستند سوره است که تفاوت دو اسلام تکفیری و اسلام حقیقی را به خوبی بیان کرده است.

این مستند که به تهیه کنندگی محمدعلی فارسی در 47 دقیقه تولید شده است، خشونت موجود در اسلام تکفیری را که مخالفان خود را به آتش می کشد و صلح دوستی اسلام حقیقی را با حفظ اصول به نمایش گذاشته است که جهانی آزاد و آباد را برای همه انسان‌ها خواهان است.

گفتنی است، این مستند با موضوع بیداری اسلامی و جنگ نرم و با محوریت شهید عبدالله دحدوح روحانی شیعه‌ ترور شده در قلب اروپا است که نمونه ای بارز از تفاوت دو نگاه اسلام تکفیر و حقیقی است.

مستند "نسل سوم"

همچنین مستند "نسل سوم" نیز به تهیه‌کنندگی و کارگردانی محمد علی رخشانی در 43 دقیقه با موضوع استکبار ستیزی تولید شده است.

این مستند، جنایتی جنگی آمریکا که برای نسل‌های ویتنامی به ارث مانده است را به تصویر کشیده است، در این مستند تصویری، زندگی اعضای خانه صلح، موسوم به آن فوک در ویتنام که از قربانیان نسل سوم جنگ ویتنام و تحت تاثیر ماده شیمیایی عامل نارنجی است را به تصویر کشیده که ارتش آمریکا در سالهای 1961 تا 1971 در جنگ ویتنام از آن استفاده کرد.

گفتنی است،علاقه مندان جهت تهیه و تولید این آثار تصویر مستند، می‌توانند به سایت عماریار به پایگاه اینترنتی عماریار مراجعه کنند./876/ت۳۰۳/س

ارسال نظرات