۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۳
کد خبر: ۵۸۷۲۱۳
آیت الله نظری:

روحانیت مانع بزرگی دربرابر تحقق توطئه های دشمنان علیه انقلاب است

آیت الله نظری خادم الشریعه گفت: روحانیت با تقویت وحدت و همبستگی در داخل کشور مانع بزرگی در برابر تحقق توطئه ها و نقشه های دشمنان علیه انقلاب است.
دیدار کارکنان کمیته امداد ساری با آیت الله نظری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نظری خادم الشریعه امروز در دیدار جمعی از علما و روحانیان مرکز استان، به نقش برجسته روحانیت در عصر غیبت اشاره کرد و گفت: روحانیت پس از پیامبران الهی و ائمه معصومین(ع) در حال حاضر وظیفه هدایت جامعه اسلامی را بر عهده دارد.

وی با بیان این که روحانیت در عالی ترین جایگاه در جامعه اسلامی قرار دارد، افزود: هیچ مرتبه ای در جامعه دینی بالاتر از هدایت و رهبری مردم به سوی دین و ارزش های معنوی نیست.

استاد درس خارج فقه و اصول حوزه با اشاره به این که علما و روحانیان در طول تاریخ همواره مدافع ارزش های الهی در جامعه بودند، خاطرنشان کرد: علما و فقهای دینی تلاش و مجاهدت کردند تا دین اسلام حفظ بماند و مورد تحریف دشمنان قرر نگیرد.

آیت الله نظری خادم الشریعه با بیان این که روحانیت در ادوار مختلف تاریخ اسلام نقش پررنگی از خود به جای گذاشته اند، بیان داشت: نهضت انقلاب اسلامی اوج نقش آفرینی روحانیت بود که منجر به پیروزی نهضت امام خمینی(ره) شد.

وی با اشاره به این که روحانیت در دفاع از دین و انقلاب اسلامی مجاهدانه تلاش کرده است، خاطرنشان کرد: اگر نقش آفرینی علما در روشنگری، آگاهی دادن و بسیج مردمی نبود انقلاب به نتیجه مطلوب خود دست پیدا نمی کرد.

استاد درس خارج فقه و اصول حوزه با بیان این که حضور در صحنه روحانیت همواره پایانی بر دخالت ها و توطئه های دشمنان علیه دین و انقلاب است، بیان داشت: روحانیت در امور اصلی انقلاب باید محور قرار گیرد تا شاهد رفع مشکلات فرهنگی و اجتماعی در جامعه باشیم.

آیت الله نظری خادم الشریعه با اشاره به این که روحانیت همواره مهم ترین ملجأ و پناهگاه مردم بوده است، تصریح کرد: ارتباط و تعامل سازنده میان مردم و روحانیت موجب خنثی شدن بسیاری از توطئه های دشمنان علیه اسلام و انقلاب شده است.

استاد سطح عالی حوزه با بیان این که روحانیت در دفاع از انقلاب و ارزش های نظام اسلامی همواره پرچم دار و پیشگام بوده است، خاطرنشان کرد: روحانیت با تقویت وحدت و همبستگی در داخل کشور مانع بزرگی در برابر تحقق توطئه ها و نقشه های دشمنان علیه انقلاب بودند./۹۵۰/پ601/ب1

ارسال نظرات