۰۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۴
کد خبر: ۵۸۷۰۵۴
آيت الله نمازي:

استكبار جهانی بارديگر در منطقه سيلي خواهد خورد

نماينده ولي فقيه در كاشان اشاره به اينكه هرجايي كه اسلام بر دل و جان مردم مسلط شده استكبار سيلي خورده است، گفت: ما معتقديم استكبار بارديگر در منطقه سيلي خواهد خورد.
آيت الله نمازي

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا در كاشان، آيت الله عبدالنبي نمازي امروز در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه در مصلي بقيه الله الاعظم كاشان با تبريك روز نيروي دريايي جمهوري اسلامي ايران، گفت: فرماندهان و كاركنان نيروي دريايي در دوران دفاع مقدس به زيبايي درخشيدند.

وي افزود: نيروي دريايي ارتش جمهوري اسلامي ايران در عمليات مرواريد سكوهاي صادرات نفتي عراق را هدف قرار داد و دو سوم آن را منهدم و پرچم پرافتخارجمهوري اسلامي ايران را در مرتفع ترين دكل پايانه هاي نفتي عراق به احتزاز در آورد.

آيت الله نمازي با اشاره به سالروز شهادت آيت الله سيد حسن مدرس، گفت: شهيد مدرس قبل از به شهادت رسيدن چندين مرتبه مورد سوء قصد قرار گرفت و نهايتا در مهر سال 1337 از سوي ماموران رضا شاه دستگير و به دامغان تبعيد و بعد از 9 سال به كاشمر تبعيد شد و در نهايت او را به شهادت رسانيدند.

وي افزود: جوانها و نسل جوان امروز بايد متوجه باشند خون هاي زياد و جوان هاي بسياري به ويژه از قشر علما به شهادت رسيده اند تا اسلام  بعد از 1400 سال به دست ما رسيده است.

نماينده ولي فقيه در كاشان در ادامه به فرازهاي مهمي از فرمايشات رهبر معظم انقلاب در ديدار با مسؤولان نظام و مهمانان شركت كننده در كنفرانس وحدت اسلامي و سفراي كشورهاي اسلامي اشاره كرد و گفت: امروز انسانها به دليل حضور قدرت ها و ظلم ناشي از اعمال مجرمانه آنها و جهل و فريب و بي عدالتي به انواع مشكلات و سختي ها گرفتار هستند.

به گفته وي، تنها راه رهايي از اين رنج ها پاسخگويي به دعوت پيامبراكرم(ص) و حركت درمسير هدايت اسلام و قرآن است.

آيت الله نمازي گفت: علت اينكه قدرتمندان مستكبر جهان و در راس آنها آمريكاي جنايتكار و شيطان بزرگ به منطقه غرب آسيا حساس هستند روحيه بيداري اسلامي در بين ملت هاي منطقه است.

وي با اشاره به اينكه هرجايي كه اسلام بر دل و جان مردم مسلط شده است استكبار سيلي خورده است، گفت: ما معتقديم استكبار بارديگر در منطقه سيلي خواهد خورد.

نماينده ولي فقيه در كاشان ابراز کرد: روشنفكران و علماي جهان تا مي توانند حركت بيداري اسلامي و مقاومت را در منطقه تقويت كنند، چرا كه تنها راه نجات منطقه توسعه و گسترش اين تفكر و اين روحيه است.

آيت الله نمازي اظهار داشت: ملت ايران به بركت مقاومت و در سايه ايمان به خداوند و اعتقاد به وعده هاي الهي در برابر همه توطئه ها همچون كوه ايستاده است و امروز نظام اسلامي و ملت ايران شجره طيبه اي است كه روز به روز بر پيشرفت و توانايي آن افزوده مي شود و اين يك نسخه پيشرفت براي دنياي اسلام است.

به گفته وي، وحدت و يك دلي و يك زباني تنها راه غلبه دنياي اسلام بر توطئه هاي دشمنان است.

وي در ادامه به پيام مهم امام راحل در سالروز تأسيس بسيج مستضعفان اشاره و بر توجه جوانان و نسل جوان به نكات مهم اين پيام تأكيد كرد و گفت: تأسيس بسيج در جمهوري اسلامي ايران يك الگوي مهم و موثر براي ملت ها و مقابله با مستكبرين است.

نماينده ولي فقيه در كاشان همچنين به جايگاه بسيج در نگاه بلند امام اشاره كرد و ادامه داد: بسيجيان جهان اسلام بايد در فكر ايجاد حكومت بزرگ اسلامي باشند، از اين رو امام تنها به تشكيل بسيج در ايران قانع نبود چون اعتقاد داشت هسته هاي مقاومت بايد در سراسر جهان تشكيل شود.

آيت الله نمازي گفت: بسيجيان جهان اسلام بايد در فكر ايجاد حكومت بزرگ اسلامي باشند و اين شدني است چرا كه بسيج تنها منحصر به ايران نيست و هسته هاي مقاومت را بايد در سراسر جهان تشكيل داد و در مقابل قدرت هاي غرب و شرق ايستاد.

وي افزود: كار بسيج تمام نشده است و در جنگ تحميلي نشان داد با مديريت صحيح و خوب مي توان اسلام را فاتح جهان كرد، از اين رو كار بسيج به پايان نرسيده است و انقلاب اسلامي ايران در جهان نيازمند فداكاري بسيج است.

نماينده ولي فقيه در كاشان گفت: مسؤولان تنها با پشتوانه بسيج است كه مي توانند به تمامي تشنگان حقيقت و صداقت ثابت كنند كه بدون آمريكا و غرب مي توان به زندگي مسالمت آميز توام با صلح و آزادي رسيد و حضور بسيج در صحنه سبب مي شود تا ريشه ضد انقلاب در تمامي ابعاد از بيخ و بن قطع شود./1307/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات