۰۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۸
کد خبر: ۵۸۶۹۹۳

افتتاح نمایشگاه کتاب دوحه با حضور معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

در نمایشگاه بین‌المللی کتاب دوحه که یکی از بزرگ‌ترین نمایشگاه‌های کتاب منطقه به شمار می‌رود، ناشرانی از کشورهای مختلف، به‌طور گستره شرکت دارند.
دوحه

به گزارش خبرگزاری رسا بر اساس اعلام روابط عمومی موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران، محسن جوادی، معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به دعوت نمایشگاه دوحه و به‌عنوان مهمان در این نمایشگاه حضور دارد. این نمایشگاه که تحت حمایت امیر قطر «تمیم بن حمد بن خلیفه آل ثانی» برگزار می‌شود، از امروز (8 آذر) در مرکز همایش‌ها و نمایشگاه‌های دوحه شروع به کار خواهد کرد و تا 17 آذر ادامه دارد. شعار این دوره از نمایشگاه «دوحه، شهر دانش و خرد» است.

در نمایشگاه بین‌المللی کتاب دوحه که یکی از بزرگ‌ترین نمایشگاه‌های کتاب منطقه به شمار می‌رود، ناشرانی از کشورهای مختلف، به‌طور گستره شرکت دارند. این نمایشگاه همچون بستری برای تبادل میان فرهنگ‌های گوناگون و فضایی برای به اشتراک گذاشتن دانش و خرد عمل می‌کند. نمایشگاه کتاب دوحه توسط وزارت فرهنگ و ورزش قطر برگزار می‌شود.

غرفه موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران که به نمایندگی از نشر کشورمان در این نمایشگاه حضور دارد 24 مترمربع است و 300 عنوان کتاب درزمینهٔ ادبیات کلاسیک و معاصر، ایران‌شناسی، هنر، گردشگری و کودک و نوجوان درآن به نمایش گذاشته می‌شود.

معرفی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در قالب کاتالوگ و بروشور، معرفی طرح «گرنت» به‌منظور تسهیل در امر فروش کتاب‌های ایرانی و دعوت از ناشران برای حضور در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ازجمله فعالیت‌هایی است که در غرفه ایران دنبال می‌شود./۹۲۵/د ۱۰۳/ش

منبع: http://www.ibna.ir

ارسال نظرات