۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۰
کد خبر: ۵۸۵۷۱۵
با حضور سردار فدوی؛

یادواره شهید زین الدین و ۶ هزار شهید استان قم برگزار شد

یادواره شهید مهدی زین الدین و ۶ هزار شهید استان قم با حضور سردار فدوی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گلزار شهدای قم برگزار شد.
یادواره شهید زین الدین

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، یادواره شهید مهدی زین الدین و 6 هزار شهید استان قم امشب با حضور سردار فدوی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گلزار شهدای قم برگزار شد.

بر اساس این گزارش، این مراسم باشکوه از جمله برنامه های سپاه علی بن ابی طالب(ع) استان قم در هفته گرامیداشت بسیج است.

هزاران نفر از مردم شریف و شهیدپرور قم به همراه خانواده های شهدا در این مراسم باشکوه شرکت کردند تا با شهدا تجدید عهد کنند.

سردار فدوی در این یادواره باشکوه با اشاره به جان فشانی های جوانان در جبهه مقاومت ادامه داد: مشاهده کردیم کسانی که بعد از انقلاب اسلامی به دنیا آمده اند و جنگ تحمیلی را ندیده اند نیز امروز بر عهد و پیمان باقی ماندند و همانند شهدای جنگ تحمیلی در سوریه به مصاف دشمنان اسلام رفتند و آن ها را در آن جا شکست دادند؛ جوانان امروزی ما در دل، زبان و عمل به مثابه شهدای جنگ تحمیلی هستند، بلکه از جهاتی در شرایط سخت تری نیز قرار گرفتند، چراکه ما در جنگ تحمیلی در داخل خانه خود می جنگیدیم، اما جوانان امروزی هزاران کیلومتر آن طرف تر رفتند و با دشمنان جنگیدند.

وی با تأکید بر این که دشمنان اذعان دارند که نمی توانند با جنگ از عهده انقلاب برآیند به شکست های پی در پی آمریکا در منطقه اشاره و عنوان کرد: امروز جنگ در یمن اوج گرفته است؛ مردم مظلوم یمن که دلداده انقلاب اسلامی هستند در حال حاضر با آمریکایی ها، صهیونیست ها، اماراتی ها و سعودی ها می جنگند و چون با گفتمان انقلاب اسلامی آشنا هستند به مبانی آن عمل می کنند و بدون شک نتیجه خواهند گرفت.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به این که در میادین اقتصادی نیز با عمل به شروط و وعده های الهی می توانیم دشمن را شکست دهیم، ابراز داشت: باید به کسانی که عهد و پیمان بستند بر مبنای انقلاب اسلامی عمل کنند، بصیرت کامل داده شود؛ هنگامی که امام و رهبر داریم نباید نظر علی حده داشته باشیم./841/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات