۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۱
کد خبر: ۵۸۵۳۴۰
مسؤول روابط عمومی سازمان بسیج طلاب کشور خبر داد؛

برگزاری دوره آموزشی مربیان و هادیان سیاسی ویژه طلاب خواهر در قم

محمدی از برگزاری دوره آموزشی مربیان و هادیان سیاسی با حضور ۱۵۰ نفر از طلاب خواهر سراسر کشور در قم از سوی سازمان بسیج طلاب و اساتید کشور خبر داد.
همایش طلاب خواهر

امیر محمدی مسؤول روابط عمومی سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به لزوم بصیرت افزایی در بین طلاب به ویژه قشر خواهران طلبه از برگزاری دوره آموزشی مربیان و هادیان سیاسی ویژه طلاب خواهر خبر داد.

وی افزود: این دوره که ویژه 150 نفر از طلاب خواهر حوزه های علمیه سراسر کشور است، از روز شنبه 26 آبان ماه تا روز دوشنبه 28 آبان ماه به مدت سه روز در شهر مقدس قم به همت سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور برگزار می شود.

محمدی در ادامه به اهداف برگزاری این دوره اشاره کرد و یادآور شد: بدون شک یکی از اقشار مؤثر در جامعه زنان هستند و خواهران طلبه در درجه اول هدایت سیاسی و بصیرت دهی آنان را برعهده دارند و می توانند با فراگیری آموزش هایی در این عرصه به توفیقات بیشتری دست پیدا کنند.

وی ادامه داد: سازمان بسیج طلاب و اساتید کشور سعی کرده که برنامه های بصیرتی خود را منحصر در میان برادران نکند و در طول سال برای خواهران طلبه نیز نشست ها و همایش های بزرگی را برگزار کند تا بتواند دین خود را به جامعه حوزوی طلاب و اساتید بیشتر ادا کند از این رو در این دوره از این تعداد خواهر طلبه دعوت کرده ایم تا در این همایش سه روزه شرکت داشته باشند.

مسؤول روابط عمومی سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور در ادامه با اشاره به سخنرانان و کارشناسان فرهنگی این دوره یادآور شد: سخنرانان ویژه این دوره حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حجت الاسلام گواهی رییس سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور هستند.

وی افزود: مراسم افتتاحیه روز شنبه 26 آبان ماه برگزار می شود و در این مراسم سرکار خانم اصلانی رییس سازمان بسیج جامعه زنان کشور و سرهنگ بابا احمدی مسؤول معاونت نیروی انسانی سازمان بسیج مستضعفین به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت./1330/ت۳۰۲/ب۱

ارسال نظرات