۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۶
کد خبر: ۵۸۴۹۰۰

حضور مدیرعامل خبرگزاری رسا در منزل شهید حجت الاسلام دهقانی

حجت الاسلام محققی به همراه شماری از مسؤولان خبرگزاری رسا با حضور در منزل شهید دهقانی یاد و خاطره دبیر اسبق این رسانه حوزوی را گرامی داشتند.
دیدار حجت الاسلام والمسلمین محققی مدیر عامل خبرگزاری رسا با خانواده  روحانی شهید مدافع حرم حجت الاسلام دهقانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمدمهدی محققی مدیرعامل خبرگزاری رسا با حضور در منزل شهید حجت الاسلام محمدحسن دهقانی با خانواده این شهید والا مقام دیدار و گفت وگو کردند.

در این دیدار که یکشنبه شب و در فضایی صمیمی انجام شد، شماری از دبیران و مسؤولان خبرگزاری رسا نیز حضور داشتند.

مسؤولان خبرگزاری رسا در این دیدار شهادت شهید دهقانی را به خانواده وی تبریک و تسلیت گفتند و با قرائت فاتحه یاد و خاطره آن شهید را گرامی داشتند.

در دیدار مدیرعامل خبرگزاری رسا با خانواده شهید دهقانی همچنین خاطراتی از دوران حضور و فعالیت این شهید والا مقام طی سال های 84 الی 86 در خبرگزاری رسا مرور شد.

 

حجت الاسلام محققی در سخنانی با اشاره به آیات و روایاتی به تبیین مقام و منزلت شهدا در نزد خدای متعال پرداخت.

وی با بازگو کردن خاطراتی از دوران حضور شهید دهقانی به عنوان دبیر استان های خبرگزاری رسا، آن شهید والا مقام را از نیروهای مخلص و تلاش گر و منشأ تحول در سرویس استان های این رسانه حوزوی دانست.

گفتنی است، در این دیدار همچنین لوح یادبودی از سوی حجت الاسلام محققی مدیرعامل خبرگزاری رسا به خانواده شهید دهقانی و هدایایی به دو فرزند خردسال وی تقدیم شد.

شهید دهقانی از استادان حوزه علمیه قم بود که چندین سفر رزمی تبلیغی به سوریه داشت و سرانجام همزمان با اربعین حسینی در این مسیر ارزشمند و در دفاع از حرم اهل بیت(ع) به شهادت رسید.

پیکر مطهر این شهید والا مقام پانزدهم آبان ماه پس از تشییع و طواف در حرم کریمه اهل بیت و اقامه نماز از سوی حضرت آیت الله نوری همدانی در گلزار شهدای قم به خاک سپرده شد.

از شهید حجت الاسلام دهقانی دبیر اسبق استان های خبرگزاری رسا دو فرزند دختر به یادگار مانده است. /924/پ202/ج

ارسال نظرات