۱۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۸
کد خبر: ۵۸۴۶۶۹
خطیب جمعه ساری:

ملت بزرگ ایران تسلیم جوسازی های دولتمردان آمریکا نمی شود

خطیب جمعه ساری با بیان این که ترامپ با قلدری، تحریم و جوسازی رسانه‌ای به دنبال تضعیف روحیه ملت ایران اسلامی است، گفت: ملت بزرگ ایران با هوشیاری و بصیرت بالا تسلیم این جوسازی های مقامات آمریکایی نخواهند شد.
امام جمعه موقت ساری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام یوسف یوسف پور، خطیب جمعه ساری امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه مرکز استان با تبریک فرا رسیدن ماه ربیع الاول از این ماه به عنوان ماه شادی اهل بیت(ع) یاد کرد و گفت: آثار رحمت خداوند در این ماه کاملاً مشخص است و در اين ماه ذخاير برکات خداوند و نورهاى زيبايى او بر زمين فرود آمده است.

خطیب جمعه ساری در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که امروز یکی از مهم ترین نیازهای جامعه اسلامی وحدت و همبستگی است، خاطرنشان کرد: نظام سلطه همه ابزارهای خود را برای نفوذ و سلطه بر کشورهای اسلامی به کار گرفته که مسلمانان باید هوشیار و بیدار باشند.

امام جمعه موقت ساری با اشاره به این که وحدت میان مسلمانان همچون سدی در برابر توطئه های دشمنان است، تصریح کرد: متأسفانه امروز برخی کشورهای به اصطلاح اسلامی به عنوان ابزار دستان آمریکا و صهیونیست ها بر طبل تفرقه و اختلاف می کوبند.

حجت الاسلام یوسف پور در بخش دیگری از سخنان خود به شوی تبلیغاتی مقامات آمریکایی در موضوع تحریم ها اشاره کرد و گفت: دولتمردان آمریکایی گویا فراموش کرده اند که این ملت چهار دهه است که از سوی آنها ظالمانه مورد تحریم قرار گرفته اند.

وی با بیان این که ترامپ با قلدری، تحریم و جوسازی رسانه‌ای به دنبال تضعیف روحیه ملت ایران اسلامی است، گفت: اما ملت بزرگ ایران با هوشیاری و بصیرت بالا تسلیم این جوسازی های مقامات آمریکایی نخواهند شد. 

وی با بیان این که تحریم چیز تازه ای نیست که آنها ملت ایران را از آن می ترسانند، خاطرنشان کرد: این ملت در سایه تحریم های چهل ساله آمریکای جنایت کار امروز به یک کشوری قدرتمند در منطقه و جهان تبدیل شده است.

خطیب جمعه ساری با اشاره به دروغ گویی مقامات آمریکایی در مستثنی کردن موارد دارویی و غذایی از لیست تحریم های جدید خود، تصریح کرد: ملت بزرگ ایران به خوبی دشمن واقعی خود را می شناسد به همین دلیل شعار مرگ بر آمریکا را رساتر از هر زمان دیگری سر می دهد.

حجت الاسلام یوسف پور با تأکید بر این که آمریکایی ها مطمئن باشند که در این بازی جدیدی که آغاز کرده اند شکست مفتضحانه ای خواهند خورد، خاطرنشان کرد: ملت بزرگ ایران با ایستادگی و مقاومت در برابر تحریم های آمریکا به آنها خواهد فهماند که هیچ قدرتی نمی تواند مانع از دست یابی ملت ایران به اهداف بلند انقلاب شود./۹۵۰/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات