۱۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۵
کد خبر: ۵۸۴۶۶۸
امام جمعه رشت:

ایستادگی ملت ایران سبب شکست تحریم ها خواهد شد

امام جمعه رشت به توطئه دشمنان علیه ملت ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: ایستادگی ملت بزرگ ایران سبب شکست تحریم های آمریکایی ها در دور جدید خواهد شد.
نماینده ولی فقیه در گیلان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام والمسلمین رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان امروز در خطبه های نماز جمعه مرکز استان با تبریک حلول ماه ربیع الاول، به ضرورت کسب روزی حلال در زندگی اشاره کرد و گفت: این مسأله در داوم و بقای یک زندگی نقش بسیار مهمی دارد.

امام جمعه رشت همچنین به اهمیت کسب روزی حلال در زندگی اشاره کرد و با بیان این که انبیای الهی نسبت به این موضوع اهمیت بسیار قائل بودند، خاطرنشان کرد: به طور حتم روزی حلال در مسیر صحیح زندگی و تربیت فرزندان اهمیت بالایی دارد.

نماینده ولی فقیه در گیلان در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت استفاده مردم از تولیدات داخلی تأکید کرد و گفت: شایسته ملت بزرگ ایران نیست که دست خود را به سمت بیگانگان دراز کند در حالی که خودمان ظرفیت بسیار بالایی در داخل کشور داریم.

حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی با بیان این که مدیران لیبرال و تبلیغات دشمن از جمله عوامل جذب مردم به سمت استفاده از کالاهای خارجی هستند، تصریح کرد: باید تلاش شود تا از ظرفیت های داخلی بیشتر حمایت شود تا مردم نیز از تولیدات داخل بهره گیرند.

وی با بیان این که متأسفانه وجود مدیران غرب زده، دشمنان داخلی و خارجی مثلث شومی تشکیل دادند تا مردم به سمت مصرف گرایی روی بیاورند، تصریح کرد: در جامعه اسلامی نباید شاهد مصرف گرایی و تجمل گرایی باشیم چون عامل بروز مشکلات خواهد شد.

امام جمعه رشت در ادامه سخنان خود به توطئه دشمنان علیه ملت ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: ایستادگی ملت بزرگ ایران سبب شکست تحریم های آمریکایی ها در دور جدید خواهد شد.

وی با بیان این که ملت بزرگ ایران با ایستادگی و مقاومت همه توطئه های آمریکایی ها را خنثی کردند، افزود: حضور در صحنه مردم در عرصه های مختلف سبب شکست توطئه آمریکایی ها علیه ملت ایران شده است.

نماینده ولی فقیه در گیلان در ادامه سخنان خود بر ضرورت تلاش بیشتر مسؤولان در جهت رفع مشکلات مردم تأکید کرد و گفت: با توجه به آغاز فعالیت وزرای جدید در دولت انتظار می رود شاهد ساماندهی وضعیت اقتصادی کشور باشیم.

وی با تأکید بر این که نظارت بر اوضاع بازار از سوی مسؤولان باید بیشتر شود، خاطرنشان کرد: متأسفانه عدم نظارت دقیق و صحیح در این خصوص سبب شده عده ای از عدم ثبات در بازار سوء استفاده کنند./۹۵۰/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات