۱۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۸
کد خبر: ۵۸۴۶۰۸

تاکید جوانان انقلابی بحرین بر همبستگی با شیخ سلمان و مخالفت با روند سازش

ائتلاف جوانان ۱۴ فوریه بحرین برای همبستگی با شیخ علی سلمان دبیرکل جمعیت وفاق ملی اسلامی و سایر رهبران مخالف حکومت آل خلیفه فراخوان داد.
بحرین

به گزارش خبرگزاری رسا، ائتلاف جوانان ۱۴ فوریه بحرین در بیانیه ای خواهان تظاهرات خشم در روز جمعه برای رد هرگونه عادی سازی روابط با رژیم اسرائیل و همبستگی با شیخ علی سلمان و سایر رهبران مخالف حکومت بحرین شد.

در بخشی از این بیانیه آمده است: خاک پاک بحرین که با خون شهدای مطهر عطرآگین شده است، نمی پذیرد که توسط صهیونیست های پلیدی آلوده شود. کسانی که فجیع ترین جنایت ها و کشتار را علیه برادران ما در فلسطین، لبنان، سوریه و کشورهای عربی و اسلامی مختلف مرتکب می شوند.

این بیانیه حمد بن عیسی شاه بحرین را مزدور صهیونیست ها توصیف کرد و افزود: ائتلاف جوانان 14 فوریه بحرین حمایت خود از فراخوان علمای جلیل القدر بحرین برای تبدیل فردا جمعه به "جمعه خشم مردمی" در برابر "حمد" به عنوان مزدور صهیونیست های مجرم و باند مجرم او را اعلام می دارد.

ائتلاف جوانان 14 فوریه بحرین از مردم بحرین خواست تا روز جمعه به طور گسترده در خیابان ها حضور به هم رسانده و هرگونه آماده باش مزدوران خارجی را به چالش بکشند، زیرا بحرین شریف تر از آن است که صهیونیست های جنایتکار آن را آلوده کنند و ملت بحرین نیز مبرا از تلاش آل خلیفه برای عادی سازی روابط با صهیونیست ها است.

براساس این بیانیه، فردا جمعه، روزی است که همه بحرینی ها با مشت های گره کرده به خیابان ها می آیند تا عادی سازی روابط با صهیونیست ها را رد کرده و پرچم صهیونیست ها را به آتش کشیده و همبستگی خود را با شیخ علی سلمان و سایر رهبران و بازداشت شدگان اعلام می دارند، زیرا "رژیم ترویست آل خلیفه" از وحدت ملت بحرین هراس دارد و ناتوان تر از آن است که بتواند با حضور گسترده آنها در خیابان ها مقابله کند.

علمای بحرین از شهروندان این کشور خواسته اند که فردا جمعه برای اعلام خشم خود در اعتراض به حکم حبس ابد شیخ علی سلمان و عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی تظاهرات کنند.

دادگاه استیناف رژیم آل‌خلیفه روز یکشنبه 13 آبان، حکم حبس ابد شیخ علی سلمان و دو نفر دیگر از رهبران معارضان رژیم بحرین به‌نام‌های شیخ حسن سلطان و علی الاسود را به‌اتهام واهی جاسوسی برای قطر صادر کرده است.این دادگاه حکم تبرئه شیخ سلمان و دو همراه وی از اتهامات وارده را لغو کرد.

ارسال نظرات