۱۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۷
کد خبر: ۵۸۴۵۶۲
نماینده آیت الله سیستانی:

اتحاد مردم ایران و عراق رمز شکست نقشه های دشمنان است

نماینده حضرت آیت الله سیستانی در ایران خواستار گسترش روابط ایران و عراق شد و تصریح کرد: اتحاد مردم ایران و عراق رمز شکست نقشه های دشمنان است.
حجت الاسلام و المسلمین سید جواد شهرستانی

به گزارش بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید جواد شهرستانی نماینده حضرت آیت الله سیستانی در ایران در دیدار با حسین ذوالفقاری معاون امنیتی و نظامی وزیر کشور، روابط ایران و عراق را برادرانه توصیف کرد و گفت: روابط دو کشور باید در زمینه های مختلف گسترش یابد.

وی اتحاد مردم ایران و عراق را رمز شکست نقشه های شوم دشمنان دانست و بر ضرورت برنامه ریزی صحیح جهت استفاده از امکانات دو کشور تاکید کرد.

وی خواستار توجه جدی به موضوع تولید و حل مشکلات در زمینه صادرات شد و افزود: ایران محصولات با کیفیت خوبی تولید می کند اما در بسته بندی دچار ضعف است به طوری که مردم کالاهای دیگر کشورها را خریداری می کنند.

نماینده حضرت آیت الله سیستانی به موضوع خدمت به زائران اربعین اشاره کرد و گفت: خدمات امسال در مرزهای سه گانه شلمچه، چزابه و مهران از نظر زیرساختی افزایش چشمگیری داشته است.

حسین ذوالفقاری معاون امنیتی و نظامی وزیر کشور نیز در این دیدار اعلام کرد که بیش از 2 میلیون ایرانی و 120 هزار تن از اتباع کشورهای خارجی برای حضور در مراسم اربعین حسینی از مرزهای سه گانه وارد خاک عراق شدند.

ذوالفقاری ضمن حضور در شهر مقدس قم با تعدادی از مراجع و علمای ایران دیدار و گفت و گو کرد.

ارسال نظرات