۱۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۴
کد خبر: ۵۸۴۵۶۰
حجت الاسلام ذوالنور:

تفکر صهیونیستی خطری برای تمام بشریت است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی تفکر صهیونیستی را خطری جدی برای ادیان الهی به ویژه اسلام دانست و گفت: تمام تلاش صهیونیست ها بحران سازی علیه امت اسلامی است.
عزاداری شهادت حضرت پیامبر اعظم (ص) و امام حسن مجتبی (ع) در بیوت مراجع تقلید

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام مجتبی ذوالنور نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی امروز در مراسم عزاداری رحلت پیامبر اسلام(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) که در دفتر حضرت آیت الله نوری همدانی با حضور این مرجع تقلید برگزار شد، خواستار تبیین ابعاد جنگ همه جانبه دشمنان علیه امت اسلامی شد.

وی تفکر صهیونیستی را خطری جدی برای ادیان الهی به ویژه اسلام دانست و افزود: تمام تلاش صهیونیست ها بحران سازی علیه امت اسلامی است و با حوادثی مانند 11 سپتامبر سعی داشتند که جهان را با خود برای این هدف شوم همراه کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی با بیان این که صهیونیست ها در صدد ترویج افکار شوم خود با انتخاب وطن و دولت سازی هستند، اظهار داشت: بسیاری از حکام آمریکایی در دو حزب آن ها صهیونیست هستند و از جنایات صهیونیست ها حمایت کرده و دشمنان اسلام هستند.

وی ادامه داد: سیاسیون آمریکا صهیونیسم را به عنوان یک باور دینی و سیاسی قبول دارند و برای مخالفان آن ارزشی قائل نیستند، رؤسای جمهور آمریکا نیز با صراحت پایبندی خود به تفکرات صهیونیستی را اعلام کرده اند.

حجت الاسلام ذوالنور با بیان این که صهیونیست ها اسلام را از موانع جدی مقابل خود می دانند، ابراز داشت: تفکر صهیونیستی بشریت را تهدید می کند و باید در مقابل آن ایستادگی کرد چرا که این تفکر تنها برای معتقدان به آن حق زندگی قائل است.

ارسال نظرات