۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۱
کد خبر: ۵۸۴۳۲۱
مسؤول دفتر هماهنگی امور مدارس قم:

حجت الاسلام دهقانی با همتی بلند و بی ادعا خدمت کرد

حجت الاسلام دهقانی، با همتی بلند و تلاشی ستودنی در اردوگاه اهل‌بیت علیهم‌السلام، در بخش‌های مختلف علمی مهارتی، گمنام و بی‌ادعاء خدمت کرد و در حال دفاع از حریم و حرم آنان به معبود خود رسید .
حجت الاسلام واحدی

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید محمد واحدی مسؤول دفتر هماهنگی امور مدارس قم در پیامی درگذشت حجت‌الاسلام دهقانی از اساتید حوزه علمیه قم را تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم
« وَ مِنَ النَّاسِ مَنْ يَشْرِي نَفْسَهُ ابْتِغَاءَ مَرْضَاتِ اللَّه»
خبر عروج برادر عزیز حضرت حجت الاسلام والمسلمین آقای دهقانی استاد مدرسه حقانی و دیگر مدارس قم، اگرچه سنگین و جانکاه بود و لکن تذکر بزرگی بود که خداوند چه زیبا دوستانش را جدا می‌کند. و مردان خدا، چه زیبا و آسان، فارغ از همه هیاهوهای زمانه، عمر، جان و همه هستی خود را با خدا معامله می‌کنند. این انتخاب و این معامله گوارا باد « وَالَّذِينَ آمَنُوا بِاللَّهِ وَرُسُلِهِ أُولَئِكَ هُمُ الصِّدِّيقُونَ وَالشُّهَدَاءُ عِندَ رَبِّهِمْ لَهُمْ أَجْرُهُمْ وَنُورُهُمْ».

فقدان این استاد عالم، مومن، دلداده اهل‌بیت علیهم‌السلام، کارآمد، تیزبین، انقلابی، مجاهد، متواضع، پرتلاش و بی‌ادعا برای مدارس علمیه، مخصوصا مدرسه حقانی ثلمه‌ای جبران ناپذیر می‌باشد.

برای شاگردان آن استاد پر فروغ و همه طلاب عزیز عاشق راه شهادت، توجه به دو امرشایسته است:

اول: به آن محبوب خدا که بین ما، با همتی بلند و تلاشی ستودنی در اردوگاه اهل‌بیت علیهم‌السلام، در بخش‌های مختلف علمی مهارتی، گمنام و بی‌ادعاء خدمت کرد و در حال دفاع از حریم و حرم آنان به معبود خود رسید تأسی کنند و از شیوه و سلوک او الگوگیری کنند.

دوم: در سیر علمی، معنوی و اخلاقی خود با اساتید ارزشمندی که در بین ما هستند و شمع وجود خود را وقف خیمه‌گاه حضرت ولی عصر ارواحنا له الفداء کرده‌اند همراهی کرده و نسبت به آنان تاثیرپذیر و قدردان باشند که «مِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِر».
/۹۲۴/د۱۰۳/ج

ارسال نظرات