۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۳
کد خبر: ۵۸۴۲۶۴
حجت الاسلام والمسلمین معلمی:

انقلاب اسلامی سیاست های آمریکا را به بن بست کشانده است

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با تأکید بر این که قدرت آمریکایی ها هر روز در جهان در حال افول است، گفت: انقلاب اسلامی ایران همه سیاست های آمریکایی ها در منطقه را به بن بست کشانده است.
دیدار مدیران اوقاف با امام جمعه قائمشهر ستاد امر به معروف قائمشهر با حضور حجت الاسلام والمسلمین معلمی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری امروز در دیدار مدیر کل و رؤسای ادارات اوقاف استان با گرامیداشت سیزدهم آبان ماه روز استکبار ستیزی به حضور گسترده اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان در راهپیمایی امروز اشاره کرد و گفت: این حضور نشان داد آرمان های اصیل انقلاب همچنان زنده و پویا است.

امام جمعه قائمشهر با بیان این که یکی از اهداف مهم دشمن کمرنگ کردن این آرمان ها بوده است، افزود: اما به رغم گذشت چهار دهه از عمر انقلاب اسلامی شاهد شور و شعور انقلابی جوانان کشورمان هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با تأکید بر این که به طور حتم توطئه دشمن علیه ملت ایران با روحیه انقلابی این مردم شکست خواهد خورد، خاطرنشان کرد: تا زمانی که این مردم با بصیرت و انقلابی در صحنه دفاع از نظام حضور فعال دارند دشمن هیچ گاه به اهداف شوم خود نخواهد رسید.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که قطار پیشرفت انقلاب اسلامی لحظه ای سکون ندارد و با شتاب به مسیر صحیح خود ادامه می دهد، تصریح کرد: ترامپ و یا امثال او در جایگاهی نیستند که بخواهند ملت ایران را تهدید کنند.

امام جمعه قائمشهر در ادامه سخنان خود با تأکید بر این که قدرت آمریکایی ها هر روز در جهان در حال افول است، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران همه سیاست های آمریکایی ها در منطقه را به بن بست کشانده است.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت وقف در اسلام اشاره کرد و با بیان این که حفظ و حراست از این سنت ارزشمند دینی از اهمیت بالایی برخوردار است، گفت: باید همه تلاش متولیان این بخش عمل به نیت وقف بشد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری همچنین بر ضرورت تبیین صحیح احکام وقف در جامعه تأکید کرد و با بیان این که باید سطح آگاهی مردم نسبت به احکام وقف و کارکردهای آن افزایش پیدا کند، خاطرنشان کرد: گسترش دامنه آگاهی مردم در این خصوص به تقویت جایگاه این سنت دینی در جامعه کمک خواهد کرد.

امام جمعه قائمشهر از وقف به عنوان صدقه جاریه یاد کرد و با بیان این که فردی که اموال و دارایی های خود را در راه تقویت دین و ارزش های الهی وقف می کند اجر و پاداش دنیوی و اخروی بسیاری شامل حال او خواهد شد، تصریح کرد: با تقویت موقوفات در جامعه اسلامی می توان در جهت گسترش دین و معارف الهی بیشتر گام برداشت./۹۵۰/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات