۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۵
کد خبر: ۵۸۴۲۴۱
مدیر مدرسه علمیه رضویه بیرجند:

ملت ایران هیچ ترسی از آمریکا و رژیم صهیونیستی ندارد

مدیر مدرسه علمیه رضویه بیرجند گفت: ملت ایران هیچ ترسی از آمریکا و رژیم صهیونیستی ندارند و همچنان پای انقلاب خود ایستادند و نباید اجازه دهیم منافقان در صفوف به هم پیوسته اتحاد ملت نفوذ کنند.
دلدار

حجت الاسلام علیجان دلدار، مدیر مدرسه علمیه رضویه بیرجند در حاشیه راهپیمایی 13 آبان ماه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی اظهار داشت: به تعبیر قرآن کریم باید از مظلوم دفاع و در مقابل ظالمان ایستادگی کنیم.

وی با بیان اینکه به فرمایش قرآن کریم باید عزت خودمان را حفظ کنیم، گفت: جوانان با تأسی از فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند «ترس و هیمنه آمریکا و اسراییل تمام دنیا را به هم ریخته» وارد میدان شدند و ما نیز باید به عنوان یک ایرانی کشور خود را بسازیم.

مدیر مدرسه علمیه رضویه بیرجند افزود: حضور دانشجویان و دانش‌آموزان در راهپیمایی سرزنده و بانشاط بوده و امروز نسل چهارم انقلاب وظیفه سنگین‌تری نسبت به نسل اول انقلاب دارند چرا که به دست آوردن یک نعمتی آسان است اما حفظ و حراست آن سخت است.

حجت الاسلام دلدار تصریح کرد: ملت ایران هیچ ترسی از آمریکا و رژیم صهیونیستی ندارند و همچنان پای انقلاب خود ایستادند و نباید اجازه دهیم منافقان در صفوف به هم پیوسته اتحاد ملت نفوذ کنند.

وی ادامه داد: آمریکایی‌ها تاکنون هر کاری که خواستند انجام دادند و امروز دیگر نقشه‌ و توطئه‌ای برای آن‌ها نمانده است؛ ترامپ یک چهره زشت و منفور در نزد تمام ملت‌ها است.

مدیر مدرسه علمیه رضویه بیرجند خاطرنشان کرد: دشمنان تنها حرف و سخن می‌گویند و در مقام عمل هیچ کاری نمی‌توانند انجام دهند و نقشه‌های آن‌ها در منطقه نقش برآب شده است./9314/د103/ب1

ارسال نظرات