۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۴
کد خبر: ۵۸۴۲۲۱
امام جمعه موقت بیرجند:

روحانیت فرهنگ استکبارستیزی اهل بیت را تبیین کنند

امام جمعه موقت بیرجند گفت: محرم و صفر مهم‌ترین فرصت است که روحانیت موضوع استکبارستیزی امام حسین(ع) و اهل بیت(ع) که از سوی مستکبران بنی امیه و بنی عباس شهید شدند را تبیین کنند.
مختاری

حجت الاسلام حسین مختاری، امام جمعه موقت بیرجند در حاشیه راهپیمایی 13 آبان ماه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در در خراسان جنوبی، اظهار داشت: در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، آمریکایی‌ها و مزدوران آن‌ها تمام انرژی خود را متمرکز کردند که ملت ایران را وانمود به عقب نشینی کنند.

وی گفت: همانطور که انقلاب اسلامی در چهل سالگی خود بالنده‌تر می‌شود و به کمال می‌رسد، مردم نیز با حضور باشکوه در راهپیمایی کمال رشد سیاسی خود را نشان می‌دهند.

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه حضور مردم در صحنه‌های انقلاب، دشمنان را ناامید می‌کند، افزود: اگر امروز در راهپیمایی حضور پیدا کنیم با هزینه کمتری می‌توان به اهداف رسید و اگر حضور ما در این صحنه‌ها کمرنگ باشد ممکن است دشمن طمع کند.

حجت الاسلام مختاری تصریح کرد: ملت ایران باید موضوع اقتصاد مقاومتی را جدی بگیرند و دولتمردان نیز از نظر اقتصادی کشور را تقویت کنند.

وی ادامه داد: ما در کشور از فرهنگ قوی برخوردار هستیم و زیربناهای لازم برای داشتن اقتصاد قوی داریم از این رو باید روزنه‌های نفوذ دشمن ببندیم و اگر این مسأله انجام شود دشمن هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه مردم همیشه در صحنه حضور دارند، خاطرنشان کرد: مردم گلایه‌هایی از بی عدالتی‌ها دارند اما حساب نظام و خون شهدا را از همه چیز جدا می‌کنند و نااهلان را کنار می‌گذارند و از انقلاب فاصله نمی‌گیرند.

حجت الاسلام مختاری اظهار کرد: محرم و صفر مهم‌ترین فرصت است که روحانیت موضوع استکبارستیزی امام حسین(ع) و اهل بیت(ع) که از سوی مستکبران بنی امیه و بنی عباس شهید شدند را تبیین کنند.

وی با بیان اینکه ماهیت اسلام، استکبار ستیزی است، افزود: اساس همه چیز ما فرهنگ است و باید جوانان را با فرهنگ ناب اسلام آشنا کنیم./9314/پ203/ب1

ارسال نظرات