۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۳
کد خبر: ۵۸۴۲۱۱
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی:

فتنه های دشمنان از سوی ملت ایران دفع شده است

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه مردم با حضور باشکوه در راهپیمایی پاسخ سلطنت طلب‌ها و بدخواهان نظام اسلامی را دادند، گفت: دسیسه‌ها و فتنه‌های دشمنان برای اولین بار و آخرین بار نیست و از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون این فتنه‌ها بوده اما فتنه‌های آن‌ها از سوی ملت ایران دفع شده است.
حجت الاسلام رضایی

حجت الاسلام احمد رضایی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در حاشیه راهپیمایی 13 آبان ماه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، اظهار داشت: با توجه سخنان ترامپ و تهدیدهای آن‌ها 13 آبان امسال نسبت به دیگر سال‌ها متفاوت‌تر است.

وی گفت: با توجه به اینکه ترامپ بی خردی‌های خودش را انجام داده، ملت ایران احساس تکلیف ویژه‌ای کردند و همراه با فرزندان خود و دانش‌آموزان و دانشجویان در صحنه راهپیمایی حضور یافتند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه ترامپ هر چقدر هم بیشتر بداخلاقی کند، ملت ایران حضور بیشتر و باشکوهی در صحنه‌های انقلاب خواهند داشت، افزود: پیام راهپیمایی 13 آبان همان پیامی است که ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن به جهانیان می‌دهند.

حجت الاسلام رضایی تصریح کرد: مردم ایران با حضور در راهپیمایی می‌خواهند بگویند دشمن با جنگ اقتصادی نمی‌تواند مردم را به زانو دربیاورند و با تمام مشکلات پای نظام ایستادند.

وی با بیان اینکه مردم با حضور باشکوه در راهپیمایی پاسخ سلطنت طلب‌ها و بدخواهان نظام اسلامی را دادند، خاطرنشان کرد: دسیسه‌ها و فتنه‌های دشمنان برای اولین بار و آخرین بار نیست و از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون این فتنه‌های آن‌ها بوده است اما فتنه‌های آن‌ها توسط ملت ایران دفع شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی ادامه داد: حضور مردم در تمام صحنه‌های انقلاب بی نظیر بوده و حضور پرشور آن‌ها از روی شعور است و سبب یاس و ناامیدی دشمنان می‌شوند.

حجت الاسلام رضایی اظهار کرد: نسل چهارم انقلاب نیز همانطور که پدران و مادران آن‌ها در انقلاب نقش داشتند به طور قطع پای نظام و انقلاب هستند./9314/پ203/ب1

ارسال نظرات