۱۱ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۴
کد خبر: ۵۸۳۹۸۶
امام‌جمعه بجنورد مطرح کرد؛

تسخیر لانه جاسوسی دست لیبرال‌ها را رو کرد/ ۱۳ آبان صدور پیام قدرت انقلاب به دشمنان

امام‌جمعه بجنورد با اشاره به اهمیت راهپیمایی ۱۳ آبان و صدور پیام قدرت به دشمنان انقلاب، گفت: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا دست لیبرال‌های سازش‌کار را افشا کرد.
حجت الاسلام یعقوبی

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه بجنورد با اشاره به برخی اشکال‌گیری افراد در جامعه طی زمان‌های مختلف به امام جامعه اظهار کرد: این افراد به‌نوعی بیماری دل دارند که در هر زمان به امام جامعه اشکال وارد می‌کنند و آن را دچار اشکال می‌دانند.

وی در ادامه با اشاره به افراد حاضر در زمان امام حسن مجتبی گفت: این افراد که به‌ظاهر از یاران امام بودند ایشان را ذلیل کننده مؤمنان عنوان می‌دادند که نشان از عدم ایمان به این امام بوده است.

امام‌جمعه بجنورد همچنین برخی در جامعه حاضر را به دنبال اشکال جویی و عیب‌گیری از امامت دانست و افزود: ۱۳ آبان انقلاب دومی بود که در نخستین روزهای پس از پیروزی انقلاب ایجاد شد.

وی تسخیر لانه جاسوسی را توسط دانشجویان پیرو خط امام عنوان و تصریح کرد: دانشجویان با ورود به سفارت آمریکا و کشف اسناد موجود در این محل نشان دادند که این سفارت جاسوس خانه‌ای برای آمریکا بوده و این موضوع را افشا کردند.

وی همچنین با اشاره به توصیف امام درباره این حادثه مهم گفت: امام خمینی این اقدام که توسط دانشجویان انقلابی انجام‌گرفته بود را مهم برشمرد و آن را در تراز انقلابی دیگر دانست.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی افزود: آمریکا با تسخیر لانه جاسوسی به‌زانو درآمد و دست لیبرال‌های به‌ظاهر انقلابی نیز برای مردم آشکار شد.

وی تشخیص لیبرال‌ها و سازشکاران با دشمنان و غربی‌ها را در پی اتفاقات ۱۳ آبان تشریح کرد و ادامه داد: این افراد به هر قیمت خواستار ارتباط با غرب و آمریکا بودند و تفکری را در ذهن داشتند که باید تنها به استفاده از تولیدات غرب تکیه کرد و به تولید داخلی مبادرت نشود.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین یعقوبی در ادامه تشریح نتایج و دستاوردهای تسخیر لانه جاسوسی گفت: این اتفاق تفکر وابستگی به غرب را در کشور قیچی کرد و پیام صادرشده از سوی امام تأییدکننده این موضوع بوده است.

وی با تأکید بر روی حضور پرشور و باصلابت ملت ایران در راهپیمایی 13 آبان تصریح کرد: حضور پرشور و باعظمت ملت ایران در این راهپیمایی پیام عدم ذلت پذیری برابر آمریکای جهان خوار را صادر خواهد کرد.

امام‌جمعه بجنورد آرزوی برخی در داخل و خارج از کشور را ارتباط با غرب حتی به‌صورت ذلیلانه توصیف کرد و گفت: همه باید بدانند که ملت ایران تحریم‌های عزتمندانه را بر تسلیم ذلیلانه ترجیح می‌دهد و این راهپیمایی عظیم، پیام قدرت و تودهنی به عربده‌کشان و یاوه‌گویان جهانی خواهد بود.

وی در انتها با اشاره به شکوه بسیار زیاد حضور میلیونی مردم در مراسم اربعین امسال تأکید کرد: تبلیغات دشمن همه‌ساله علیه این مراسم وجود دارد اما حضور امت اسلام در این مراسم نشان از بی‌اثر کردن این تبلیغات بوده و مغناطیس جاذبه حسینی را به رخ جهانیان و دشمنان اسلام و انقلاب می‌کشاند.

منبع: فارس

ارسال نظرات