۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۵
کد خبر: ۵۸۲۷۸۳
بطحایی خبرداد؛

راه اندازی شبکه مجازی تعاملی در آموزش و پرورش

وزیر آموزش و پرورش از راه اندازی شبکه مجازی تعاملی به منظور برقراری تعامل دو سویه و سازنده با خانواده ها و نیز سالم سازی فضای مجازی برای دانش آموزان خبر داد.
دیدار وزیر آموزش و پرورش با مراجع تقلید دیدار وزیر آموزش و پرورش با مراجع تقلید

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش امروز در دیدار حضرت آیت الله ناصر مکارم شیرازی گزارشی از فعالیت ها و اقدامات این وزارتخانه ارائه کرد.

وی با اشاره به آسیب های فضای مجازی و شبکه های مجازی برای جامعه بویژه دانش آموزان، از راه اندازی شبکه مجازی تعاملی به منظور برقراری تعامل دو سویه با خانواده ها و همچنین سالم سازی این فضا برای دانش آموزان خبر داد.

بطحایی از عزم جزم این وزارتخانه برای حذف آزمون های مکرر و متعدد در مقطع ابتدایی خبر داد تا کتاب های تقویتی و کمک آموزشی در این مقطع کم شود.

وزیر آموزش و پرورش در ادامه از نام نویسی 14میلیون دانش آموز در مدارس کشور در سال تحصیلی جدید خبر داد که نسبت به سال گذشته از رشد شش درصدی برخوردار است.

بطحایی یادآورشد: امسال 140 میلیون جلد کتاب درسی در هزار عنوان را توزیع کرده ایم.

وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: با توجه به بازنشستگی 60 هزار نفر از پرسنل ما نگران کمبود نیروی انسانی بودیم، اما با همت همکاران تا پایان سال جاری نگرانی نداریم اما این نگرانی برای سال آینده جدی است و باید برای این کمبود فکری بکنیم.

بطحایی از آغاز طرح نهضت ملی حفظ جزء سی قرآن کریم برای نخستین بار خبر داد و ابراز امیدواری کرد به برکت قرآن کریم بتوانیم بخشی از هجمه های صورت گرفته به فرهنگ دینی را خنثی کنیم.

وزیر آموزش و پرورش همچنین از مشارکت خوب دانش آموزان در برنامه ها و مسابقات فرهنگی و هنری تابستانه خبر داد و گفت: خوشبختانه با تلاش همکاران ما این برنامه ها رونق بسیار خوبی داشت و شاهد شور و نشاط سالم در بین دانش آموزان بودیم. /924/پ۲۰۲/ق

ارسال نظرات