۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۶
کد خبر: ۵۸۲۷۶۱
با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه؛

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه امیرالمؤمنین معرفی شد

حجت الاسلام گنجعلی با حکم نماینده ولی فقیه در سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی به عنوان مسؤول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه امیر المومنین (ع) معرفی شد.
حجت الاسلام گنجعلی

به گزارش خبرگزاری رسا در اصفهان، به نقل از روابط عمومی سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان، در مراسمی با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی‌صادقی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حجت‌الاسلام حسین طیبی‌فر، مسئول امور روحانیون کل سپاه و جمعی از فرماندهان نظامی استان، حجت‌الاسلام ابراهیم گنجعلی مسئول سابق دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی همدان به عنوان مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه امیرالمومنین(ع) انتخاب و از زحمات حجت الاسلام رحمت الله صادقی تقدیر شد.

توجه به وصایای امام راحل (ره)ٰ اجرای تدابیر مقام معظم رهبری، تقویت و تعمیق معنویت و بصیرت پاسداری در بین دانشجویان و کارکنان این دانشگاه به منظور تربیت و آموزش کادر متعهد و انقلابی، اشراف بر برنامه‌های ابلاغی و تلاش برای تحقق آن و تقویت روحیه نشاط، اتحاد و نوآوری از جمله انتظارات نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که در حکم حجت‌الاسلام گنجعلی آمده است.

حجت الاسلام دکتر حاج صادقی ضمن تشکر از زحمات حجت الاسلام صادقی گفت با توجه به ویژگی های حجت الاسلام گنجعلی که فردی معنوی جوان گرا و با سوابق علمی هستند انشالله در این دانشگاه که محلی برای تربیت پاسداران انقلاب است موفق خواهند بود.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اثر بخشی برنامه های معرفتی در این دانشگاه به حجت الاسلام گنجعلی توصیه کرد: قدر این نعمت الهی را بدانید و انشاءالله در برنامه های معرفتی، دینی و بصیرتی، ولایت مداری و روحیه جهادی را مد نظر قراردهید تا برنامه های این دانشگاه حججی ساز شود.

در پایان حجت الاسلام رحمت الله صادقی با بیان اینکه ما هر وقت در محیط این دانشگاه حضور پیدا می کردیم احساس نشاط و جوانی می کردیم و واقعا کار در این محیط بسیار لذت بخش بود گفت: همانگونه که نام این دانشگاه مزین به نام مبارک امیرالمومنین(ع) است حقیقتا جوان های حاضر گنج و ذخیره امیرالمومنین(ع) هستند./1304/د103/ب1

ارسال نظرات