۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۵
کد خبر: ۵۸۲۲۸۵

مرکز تخصصی امام خامنه ای در رشته معارف انقلاب اسلامی دانش پژوه می پذیرد

مرکز تخصصی امام خامنه ای در رشته معارف انقلاب اسلامی در مقطع سطح سه حوزه علمیه دانش پژوه می پذیرد.
مرکز تخصصی امام خامنه ای

حجت الاسلام کاوند در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از پذیرش رشته مرکز تخصصی امام خامنه ای در رشته معارف انقلاب اسلامی در مقطع سطح سه خبر داد و گفت: دوره سطح سه رشته معارف انقلاب اسلامی نخستین بار است که در مرکز تخصصی امام خامنه ای برگزار می شود.

مدیر گروه رشته معارف انقلاب اسلامی مرکز تخصصی امام خامنه ای خاطرنشان کرد: رشته معارف انقلاب اسلامی به مباحث مرتبط به انقلاب اسلامی می پردازد و بر مبانی امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اعم از مبانی نظری و کاربردی انقلاب اسلامی تکیه دارد که نظام سازی،  دولت سازی و تمدن سازی از جمله موضوعات رشته معارف انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به شرایط نام نویسی در مقطع سطح سه رشته معارف انقلاب اسلامی مرکز تخصصی امام خامنه ای اظهار کرد: متقاضیان باید تمام شرایطی که برای مراکز تخصصی حوزه های علمیه در نظر گرفته شده است را دارا باشند از جمله اتمام سطح دو و تلبس به لباس روحانیت.

حجت الاسلام کاوند اضافه کرد: پذیرش در سطح سه رشته معارف انقلاب اسلامی مرکز تخصصی امام خامنه ای همانند سایر مراکز تخصصی بدون آزمون است و طلاب دارای شرایط پس از قبولی در مصاحبه علمی پذیرش می شوند.

وی اضافه کرد: برای پذیرش محدودیتی وجود ندارد و در صورتی که افراد دارای شرایط بیش از حد باشند چندین دوره برگزار می شود.

وی در زمینه زمان برگزاری مصاحبه و برگزاری کلاس ها بیان کرد: مصاحبه ورودی پس از اربعین و کلاس ها نیز پس از اتمام جلسات مصاحبه ورودی، عصرها از شنبه تا چهارشنبه برگزار می شوند.

مدیر گروه رشته معارف انقلاب اسلامی مرکز تخصصی امام خامنه ای در پایان به زمان و شیوه نام نویسی اشاره کرد و گفت: طلاب دارای شرایط جهت نام نویسی می توانند تا 25 مهرماه با شماره 09101855300 تماس گیرند./1324/ت۳۰۲/ج

ارسال نظرات