۲۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۹
کد خبر: ۵۸۲۰۶۷
حجت الاسلام جلیلی صفت خبر داد؛

رونمایی از پهباد ارتش در چند روز آینده

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش از رونمایی پهباد ارتش در چند روز آینده خبر داد و گفت: نیروهای مسلح با قدرت برنامه خود را به پیش می برند، یاوه گویی های دشمن ناشی از توهمات است و مردم فریب عربده کشی ها را نمی خورند و از مشکلات به سلامت عبور خواهند کرد.
جلیلی صفت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام احمد جلیلی صفت  جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش امروز در سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه قم که در مصلای قدس برگزار شد، با اشاره به نیازمندی انسان به دین گفت: در بین همه برنامه های زندگی و نیازمندی های انسان بالاترین سهم و بیشترین نقش را دین دارد.

وی افزود: انسان در مجالس دینی مانند نماز جمعه پالایش می شود و ارتباط خود را با خدا تقویت می کند، انسان های مؤمن با آیات قرآن مأنوس هستند و با یاد خدا زندگی می کنند.

حجت الاسلام جلیلی صفت با بیان این که انقلاب اسلامی یک انقلاب فرهنگی و دینمدار بود، اظهار داشت: رهبری انقلاب اسلامی شخصیت الهی همانند امام راحل بودند که تربیت شده مکتب اهل بیت(ع) بودند، مردم و روحانیت با دست خالی حضرت امام را همراهی کردند و انقلاب را به پیروزی رساندند.

وی ادامه داد: کسی تصور نمی کرد که امام و مردم بتوانند پیچیده ترین تشکیلات استکبار را در کشور شکست دهند، وقتی دشمن دید که بر خلاف تصوراتش انقلاب اسلامی به پیروزی رسید دشمنی آشکار با انقلاب را برای نابودی آن آغاز کردند.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان این که در آن زمان دشمنان داخلی و خارجی انحلال ارتش را سر دادند، ابراز داشت: می گفتند ارتش طاغوتی است و باید از بین برود یعنی در ظاهر حرف قشنگی می زدند اما هدف دیگری را دنبال می کردند.

وی عنوان کرد: حضرت امام با هوشیاری و دوراندیشی وسیعی که داشتند فرمودند ارتش باید بماند و همه معادلات دشمن را بر هم ریختند، بدنه ارتش نیروهای شجاع، فهیم و متدین بودند که در 19 بهمن 57 که هنوز انقلاب به پیروزی نرسیده با امام بیعت کردند.

حجت الاسلام جلیلی صفت خاطرنشان کرد: ارتش در روز دوم جنگ با 140 فروند هواپیما پایگاه های رژیم بعثی را بمباران کرد و معادلات آنان را به هم زد، مردم ولایتمدار ایران 8 سال با دست خالی در برابر تمام استکبار ایستادند و پیروز شدند.

وی اضافه کرد: رجزخوانی های امروز استکبار هذیان گویی است، مگر یادشان رفته که ملت ایران در ابتدای انقلاب ملت ایران چه درسی به آن ها داد؟ در آن زمان با دست خالی به دشمنان درس عبرت آموز دادیم و امروز به فرموده رهبر انقلاب اگر دشمنان دست از پا خطا کنند همه زرادخانه های صهیونیست ها را با موشک ها نشانه خواهیم رفت.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به جنایت تروریستی اهواز گفت: نیروهای مسلح در پاسخ به این جنایت با فرمایش رهبر انقلاب، ذره ای از قدرت خود را نشان دادند و دیگران متوجه شدند که ایران درباره امنیت خود با کسی شوخی ندارد.

وی افزود: حضرت امام در 24 مهرماه 58 برای تقویت ابعاد دینی، معنوی و اعتقادی دستور تشکیل سازمان عقیدتی و سیاسی ارتش را صادر کردند، نیروهای مسلح دژ محکم جامعه و سبب ایجاد امنیت و عزت جامعه هستند، از برکت این فرمان امام حضور سفیران حوزه علمیه در جای جای یگان های ارتش حضور دارند و بیش از هزار وعده نماز جماعت برگزار می شود، در ایام اعتکاف بیش از 20 هزار از نیروهای جوان ما در مساجد حضور پیدا می کنند.

حجت الاسلام جلیلی صفت تأکید کرد: مردم با اتکای به دین و با وحدت و تبعیت از رهبری از سختی های بسیاری عبور کردند و از مشکلات امروز هم عبور می کنند و بار دیگر دشمن را شکست می دهند.

وی از رونمایی پهباد ارتش در چند روز آینده خبر داد و ابراز داشت: در عین تحریم نیروهای مسلح با قدرت برنامه خود را به پیش می برند، یاوه گویی های دشمن ناشی از توهمات است و مردم فریب عربده کشی ها را نمی خورند و از مشکلات به سلامت عبور خواهند کرد./1323/

ارسال نظرات