۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۹
کد خبر: ۵۸۱۴۵۸
حجت الاسلام سواری خبر داد؛

حضور ۱۵۰ طلبه مدرسه علی بن ابی طالب در حرکت عظیم مشایه الاهواز

معاون تبلیغ مدرسه سفیران علی بن ابی طالب اهواز گفت: در طول برگزاری حرکت عظیم مشایه الاهواز، ۵۰ طلبه معمم و ۱۰۰ طلبه غیر معمم با زائران همراه می شوند.
کاروان پیاده روی غدیر تا ظهور

حجت الاسلام احمد سواری، معاون تبلیغ مدرسه سفیران علی بن ابی طالب اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان اینکه در 6 صفر حرکت عظیم مشایه الاهواز را خواهیم داشت، افزود: این حرکت از کوی ملاشیه آغاز و کوی علوی، عین دو، مندلی، شهرک رزمندگان، لشکرآباد، پردیس، گلدشت و کوی سادات را تحت پوشش خواهد داد و پس از گذر از شهرهای حمیدیه، سوسنگرد و بستان تا مرز چذابه ادامه می یابد.

معاون تبلیغ مدرسه سفیران علی بن ابی طالب اهواز با بیان اینکه مشایه الاهواز، 4 روز طول خواهد کشید، اظهار داشت: مسؤول ستاد مشایه الاهواز حجت الاسلام عبیات، مدیر مدرسه سفیران علی بن ابی طالب کوی علوی است و طلاب مدرسه نیز در بحث تبلیغاتی ورود خواهند داشت.

این مقام مسؤول با بیان اینکه برخی طلاب در مواکب مستقر خواهند شد، عنوان داشت: در طول برگزاری حرکت عظیم مشایه الاهواز، 50 طلبه معمم و 100 طلبه غیر معمم با زائران همراه شده و مباحث تبلیغی، پاسخ به سؤالات شرعی و اعتقادی، تهیه و توزیع بروشور با موضوع فضیلت پیاده روی اربعین را پیگیر خواهند شد ضمن اینکه چنین فعالیت مشابهی در فضای مجازی صورت می گیرد.

حجت الاسلام سواری با بیان اینکه برخی از طلاب عازم کربلا خواهند شد، ادامه داد: در کوی علوی و ملاشیه موکب شهید صمیری را به کمک دانشجویان و طلاب منطقه در روزهای پیش رو راه اندازی خواهیم کرد ضمن اینکه چنین موکبی در دهه اول محرم به همت طلاب مدرسه امام جواد(ع) ملاشیه راه اندازی شد.

وی در پایان گفت: تلاش داریم تا حرکت عظیم مشایه الاهواز را نظم و ساماندهی بیشتری دهیم و حوزه علمیه برای پوشش بهتر مراسم، پیگیر اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی و شبکه های ماهواره ای است./9456/ت303/ب1

ارسال نظرات