۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۱
کد خبر: ۵۷۷۶۱۸
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

حب اهل بیت بزرگترین سرمایه هر انسانی است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: بزرگترین سرمایه‌ای که هر انسانی دارد سرمایه حب الحسین و حب اهل بیت(ع) است که برخاسته از محبت و ارادت پیامبراکرم(ص) است.
عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند امشب در جمع خانواده‌های قضات و کارکنان سازمان قضایی نیروهای مسلح در استان اظهار داشت: سخنان ائمه اطهار(ع) ریشه آن به علم الهی وصل بوده و پیامبراکرم(ص) نیز می‌فرمایند من در وجود امام حسین(ع) خلاصه می‌شوم از این رو اگر ریشه سخنی به علم الهی وصل نباشد چه کسی جرأت دارد این سخن را بگوید.

وی گفت: کسانی که این جمله را در آن زمان از پیامبر شنیدند امتیازاتی دارند زیرا این جمله را بدون واسطه از پیامبر شنیدند و به آن ایمان آوردند اما امتیاز ما از آن‌ها بالاتر است چرا که بعد از یک هزار و 400 سال که در صحنه میدانی تاریخ این جمله اینطور بیان شده که بقای اسلام به وجود حسین(ع) بستگی داشته است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: اگر امام حسین(ع) و صحنه کربلا و مقاومت در برابر ظلم نبود امروز اثری از اسلام باقی نمی‌ماند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: بزرگترین سرمایه‌ای که هر انسانی دارد سرمایه حب الحسین و حب اهل بیت(ع) است که برخاسته از محبت و ارادت پیامبراکرم(ص) است.

وی ادامه داد: تولی و تبری به معنی دوستی و دشمنی است و آنچه که صاحب‌نظران می‌گویند این دو اصول ایمان و ریشه آن در نظام خلقت است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: هر کسی که می‌خواهد بداند سالم است یا بیمار باید به دل خود نگاه کند از این رو اگر دل انسان به حب و عشق اولیای خداست سالم و اگر بی تفاوت باشد بیمار است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی، امام حسین(ع) را جاذبه حق طلبی دانست و اظهار کرد: بسیاری از انسان‌ها مسلمان نیستند اما آن عقربه قطب‌نمای عشق به امام حسین(ع) قلب آن‌ها را به خود می‌کشاند.

وی افزود: باید در حب فی الله و بغض فی الله که سرمایه هر انسانی است تلاش کرد و در این راه هر مانعی را تا اجرای عدالت از سر راه برداریم و در مقابل کسانی که با جبهه دین مبارزه می‌کنند ایستادگی کنیم./9314/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات