۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۴
کد خبر: ۵۷۷۶۰۶

دعوت امام جمعه تبریز از هیأت‌های حسینی برای اجتماع بزرگ عزاداران

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: شکوه حضور مردم ولایت مدار و عاشقان امام حسین در قالب دستجات عزاداری جلوه زیبایی خواهد داشت.
حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی  امام جمعه تبریز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی عصر امروز در جلسه ستاد مشترک برگزاری مراسم های مذهبی تبریز اظهار داشت: شکوه و عظمت دلدادگی به آستان مقدس ائمه اطهار علیهم السلام و شهدای کربلا را در تاسوعا و عاشورای حسینی با اجتماع عظیم مردم در میدان ساعت تبریز به منصه ظهور خواهیم رساند.

وی با تاکید بر همکاری بین بخشی دستگاه های فرهنگی و اجرای برای برگزاری مراسم های باشکوه عزاداری گفت: سه عنوان برنامه از سوی ستاد مشترک برگزاری مراسم های مذهبی در نظر گرفته شده است که در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی در میدان ساعت تبریز برگزار خواهد شد.

امام جمعه تبریز افزود: شکوه حضور مردم ولایت مدار و عاشقان حضرت امام حسین علیه السلام در قالب دسته جات عزاداری در این مکان جلوه زیبایی خواهد داشت و به این شکوه به دنیا منعکس خواهد شد.

وی با اشاره به این‌که در روزهای تاسوعا و عاشورا شروع مراسم ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه خواهد بود، اظهار داشت: بعد از ظهر عاشورای حسینی هم مراسم شام غریبان شهدای کربلا در این مکان (میدان ساعت، اول خیابان ارتش جنوبی) برگزار خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان با تقدیر از همکاری همه نهاد و ارگان ها در برگزاری مراسمات مذهبی در سطح شهر تبریز گفت: رسانه ملی در انعکاس شکوه عزاداری ها نقشی بی نظیر دارد.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم گفت: حال و هوای برنامه های رادیو و تلویزیون تبریز از همین شروع عزاداری ها، حسینی است که بنده لازم میدانم از این رویکرد تشکر کنم./۹۳۵/پ۲۰۴/ب۱

ارسال نظرات