۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۳
کد خبر: ۵۷۷۵۸۶
در دیدار مدیرعامل خبرگزاری رسا مطرح شد؛

تأکید آیت الله کعبی بر فعالیت جهادی رسانه های انقلابی در مقابله با جنگ تبلیغاتی دشمن

عضو هیأت رییسه خبرگان با تأکید بر این که رسانه ها در خط مقدم مقابله با جنگ تبلیغاتی دشمن هستند، استفاده حداکثری از تبلیغ اثرگذار رسانه را مهم و ضروری ارزیابی کرد.
آیت الله کعبی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمدمهدی محققی و جمعی از مدیران خبرگزاری رسا با آیت الله عباس کعبی عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری دیدار و درباره مهم ترین مسائل حوزه و کشور گفت وگو کردند.

بر اساس این گزارش، در این دیدار حجت الاسلام محققی گزارش از برنامه های تحولی خبرگزاری رسا ارائه کرد و درباره برنامه های آینده این رسانه حوزوی توضیحاتی داد.

در ادامه آیت الله کعبی با تقدیر از فعالیت های خبرگزاری رسا، به جنگ رسانه ای و تبلیغاتی دشمن علیه انقلاب اسلامی اشاره کرد و با تأکید بر این که رسانه ها در خط مقدم مقابله با جنگ تبلیغاتی دشمن هستند، استفاده حداکثری از تبلیغ اثرگذار رسانه را مهم و ضروری ارزیابی کرد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به سرمایه گذاری دشمن برای از بین بردن هویت اسلامی و انقلابی جامعه اظهار داشت: در شرایط امروز رسانه ها به ویژه رسانه های دینی و انقلابی مسؤولیت سنگینی دارند و باید به صورت جهادی فعالیت ها را رصد کرده و متناسب با تحرکات دشمن اقدام کنند.

وی ادامه داد: محتوای پیام های رسانه ای باید اقتدار ایجاد کند که شامل ایجاد اقناع، دفع شبهات و تبیین بهتر نسبت به مسائل انقلاب می شود. فعالیت های رسانه ها باید سبب تقویت نظام و تضعیف دشمنان شود و باید به گونه ای عمل کرد که دشمن زمین گیر شود.

عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری با بیان این که جنگ رسانه ای نیازمند فرماندهی است، ابراز داشت: نقشه راه رسانه ها در این تقابل تبلیغاتی و رسانه ای باید فرمایشات رهبر معظم انقلاب باشد، امروز دشمنان با اذهان مخاطبان کار می کنند و باطل را حق جلوه می دهند، رسانه های کشور افزون بر فعالیت های حرفه ای خود باید با دشمنان مقابله کنند و اجازه ندهند که آن ها ذهنیت مردم را به نادرستی تغییر دهند./۱۳۲۳/

ارسال نظرات