۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۲
کد خبر: ۵۷۷۵۸۴
آیت الله نوری همدانی:

سپاه خواب دشمنان را آشفته کرده است| وظیفه سپاه حفظ انقلاب و دستاوردها است

حضرت آ‌یت الله نوری همدانی با اشاره به حساسیت دشمن و بدخواهان نسبت به سپاه گفت: سپاه امروز خار چشم دشمنان است و خواب راحت آنان را آشفته کرده و هر جا مظلومی مورد ظلم قرار بگیرد دفاع خواهد کرد.
دیدار نماینده ولی فقیه در سپاه با مراجع تقلید

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت‌الله نوری همدانی در دیدار نماینده ولی فقیه با بیان این که عده ای بدنبال محدود کردن سپاه هستند، گفت: دشمن در پی حذف سپاه است اما سپاه باید بداند که وظیفه اول آنان حفظ انقلاب اسلامی و دستاورد های آن است.

این مرجع تقلید با طرح این سؤال که چرا دشمن بر سپاه حساسیت دارد، افزود: سپاه امروز خار چشم دشمنان است و خواب راحت آنان را آشفته کرده و هر جا مظلومی مورد ظلم قرار بگیرد دفاع خواهد کرد، امروز می بینید هر کشوری که تقاضا کمک و همکاری کند سپاه مقتدرانه حضور می یابد.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم تأکید کرد: امروز سپاه پاسداران در عرصه فرهنگی و سیاسی و سازندگی نیز به کشور کمک می کند و در حال خدمت است.

حضرت آیت الله نوری همدانی تقویت ارتباط سپاه و حوزه را لازم دانست و تصریح کرد: نیاز است سپاه برای ارتقای سطح معنوی و اخلاقی و دینی با حوزه علمیه مربوط باشد.

وی خاطرنشان کرد: امروز لازم است همه با هم بستگی و وحدت مشکلات را حل و دشمن را ناامید کرد، همه موظف به خدمت به مردم و حفظ نظام هستند و از همه نیروی های مسلح باید حمایت شود./1323/

ارسال نظرات