۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۱
کد خبر: ۵۷۷۵۷۸

فعالیت ۱۰۰ مبلغ در شهرستان بروجرد

رییس تبلیغات اسلامی بروجرد از فعالیت ۱۰۰ مبلغ در شهرستان بروجرد خبر داد و گفت: مهم‌ترین اهداف مبلغان تعمیق بخشیدن به باورهای دینی در جامعه به ویژه بین نسل جوان است.
رییس تبلیغات اسلامی بروجرد/لرستان

حجت‌الاسلام صادق جعفرپور، رییس تبلیغات اسلامی شهرستان بروجرد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: ۱۰۰ مبلغ خواهر و برادر در این شهرستان به صورت مستمر فعالیت دارند.

وی با اشاره به ضرورت حضور مبلغان در جامعه و معرفت افزایی حسینی بین نسل جوان افزود: حضور مبلغان در راستای پاسخگویی به سؤالات و شبهات جوانان و جلوگیری از رواج آسیب ها و شبهات ضروری است.

رییس تبلیغات اسلامی بروجرد بزرگ‌ ترین و مهم‌ترین اهداف مبلغان را تعمیق بخشیدن به باورهای دینی در جامعه به ویژه بین نسل جوان عنوان کرد و گفت: نهادینه سازی فرهنگ اسلامی در سطح جامعه از اهداف مهم مبلغان است.

وی مبلغان و ائمه جماعات مساجد را سربازان خط مقدم جبهه فرهنگی عنوان و خاطرنشان کرد: مبلغان باید با سلاح علم، منطق و استدلال، پاسخ شبهات و هجمه‌های فرهنگی دشمنان را بدهند.

حجت الاسلام جعفرپور در ادامه اظهار داشت: ضروری است که به خواسته‌های به حق مبلغان در زمینه پیشرفت فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی، توجه جدی شود تا با خاطری آسوده، در مقابله با جنگ نرم دشمن فعالیت داشته باشند.

وی در ادامه از ساماندهی مداحان بروجردی خبر داد و گفت: یک هزار و 500 مداح در شهرستان بروجرد دارای پرونده هستند و از این تعداد ۹۷۵ نفر اقدام به نام نویسی در سامانه طوبی کرده اند.

حجت الاسلام جعفرپور با اشاره به راه اندازی و فعالیت کانون مداحان گفت: همدلی در بین مداحان از جمله عوامل شکل گیری و نهادینه شدن کانون مداحان است.

رییس تبلیغات اسلامی بروجرد بیان کرد: جذب و آموزش نیروهای مستعد، سازماندهی و صدورکارت شناسایی، ارتقای معرفتی و علمی مداحان از طریق آموزش‌های تخصصی، تغذیه فکری مناسب به مداحان، نظارت بر نحوه عملکرد و ویژگی های فنی و شأنی مداحان، از مهم ترین مأموریت‌های کانون مداحان است./9451/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات