۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۴
کد خبر: ۵۷۷۵۵۹
آیت الله صافی گلپایگانی:

توجه سپاه به حفظ مقاصد دینی و اسلامی باشد

حضرت ‌آیت الله صافی با بیان اینکه باید تمام توجه سپاه به حفظ مقاصد دینی و اسلامی باشد، گفت: اگر مقاصد اسلامی و دینی و ولایت اهل بیت(ع) را پیاده کنیم، تمامی مقاصد دیگرمان تامین می شود.
دیدار نماینده ولی فقیه در سپاه با مراجع تقلید

به گزارش خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله صافی گلپایگانی در دیدار حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه باید تمام  توجه سپاه به حفظ مقاصد دینی و اسلامی باشد، گفت: اگر مقاصد اسلامی و دینی و ولایت اهل بیت(ع) را پیاده کنیم، تمامی  مقاصد دیگرمان  تامین می شود.

وی ادامه داد: اوضاع و احوال امروز به نفع اسلام است و ما همیشه امیدوار بوده و می دانیم که خداوند متعال هم کمک می کند. همه باید در راه ولایت حضرت ولی عصر(عج)، تایید اسلام و دفع دشمنان تلاش کنند و بدانند پیشرفت حقیقی در دین اسلام است.

استاد برجسته حوزه علمیه قم  با تاکید بر اینکه  همه چیز ما از عزاداری امام حسین(ع) است و باید پررونق باشد،  افزود: باید مراقب باشیم تا  هویت دینی ما محفوظ بماند. اگر مقاصد اسلامی و دینی را دنبال کنیم، مقاصد دیگر هم تامین می شود .همه باید فکرشان این باشد که دین و اسلام جلو برود و مسلمانان دنیایشان پررونق و عظمت باشد./۱۳۲۳/د۱۰۳/ق

ارسال نظرات