۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۱
کد خبر: ۵۷۷۵۴۵
امام جمعه بجنورد:

شبهه‌افکنی و شهوت‌گستری دو حربه استکبار برای سست کردن جامعه دینی است

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با بیان اینکه شبهه و شهوت جامعه ما را از درون سست می‌کند، گفت: شبهه‌افکنی و شهوت‌گستری دو حربه استکبار برای سست کردن جامعه دینی است.
یعقوبی- شورای زکات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، امروز در نشست با شماری از مسؤولان فرهنگی استان، با اشاره به نقشه‌های جبهه استکبار علیه نظام اسلامی، اظهار کرد: دشمنان از هر وسیله‌ای برای ضربه زدن به نظام اسلامی و خسته کردن جامعه دینی استفاده می‌کنند.

وی تصریح کرد: خانواده‌ها باید مراقب باشند؛ زیرا دو موضوع مهم خانواده و جامعه را تهدید می‌کند و از سوی دیگر باید روحانیان هم با این دو آسیب خطرناک آشنا شده و با آن مبارزه کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی خاطرنشان کرد: این دو تهدید شبهه‌هایی است که مردم را سست کرده و شهواتی است که مردم را فساد می‌کشاند.

رییس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی با بیان اینکه شبهه و شهوت جامعه ما را از درون سست می‌کند، افزود: استکبار بر روی این دو موضوع سرمایه‌گذاری کرده است.

وی با بیان اینکه شبهه سازی در شبکه‌های اجتماعی برای سست کردن ایمان مردم است، اضافه کرد: همه باید نسبت به این مقاصد دشمنان آگاهی داشته و برای مقابله با آن‌ها در وسط میدان باشند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی تصریح کرد: ترویج شهوت و گسترش مسائل شهوانی در فضای مجازی با این نیت صورت می‌گیرد که اخلاق و رفتار مردم را فاسد کرده و جامعه اسلامی را از درون تهی کنند./9314/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات