۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۳
کد خبر: ۵۷۷۵۴۳

حضور «سمت» در نمایشگاه تخصصی «کتب حوزوی» و نمایشگاه کتاب «ارومیه»

سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاه‌ها (سمت)، در دو نمایشگاه «کتب حوزوی و معارف اسلامی» و «نمایشگاه کتاب ارومیه» حضور پیدا می‌کند.
مایشگاه تخصصی «کتب حوزوی» و نمایشگاه کتاب «ارومیه»

​به گزارش خبرگزاری رسا، این سازمان به منظور معرفی و عرضه تازه‌ترین آثار خود، در «چهارمین نمایشگاه تخصصی «کتب حوزوی و معارف اسلامی» و «شانزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب ارومیه» حضور خواهد داشت.

 معاونت پژوهش حوزه علمیه خراسان، جهت تأمین کتاب‌های موردنیاز اساتید و طلاب (برادران و خواهران) و همچنین تجهیز کتابخانه‌های مدارس علمیه به منابع علمی، اقدام به برگزاری چهارمین نمایشگاه تخصصی «کتب حوزوی» کرده است. این نمایشگاه در حوزه کتاب‌های درسی، کمک درسی، آموزشی، پژوهشی و مطالعاتی، به ارائه تازه‌ترین آثار تخصصی می‌پردازد.

 این نمایشگاه از 4 تا 12 مهرماه به مدت 9 روز در مدرسه آیت‌الله العظمی خویی (ره) برگزار می‌شود و انتشارات دارالفکر به نمایندگی «سمت»، در این نمایشگاه حضور دارد.

 همچنین 359‌‌اُمین نمایشگاه کتاب استانی با عنوان «شانزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب ارومیه» از 20 تا 25 شهریورماه 1397 در پارک جنگلی شهر ارومیه و در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی این شهر، از ساعت 9 تا 12 و 16 تا 21 برگزار می‌شود. «سمت» در این نمایشگاه با تازه‌های نشر و 500 عنوان از کتاب‌های خود، پذیرای پژوهشگران، اساتید، دانشجویان و علاقه‌مندان است./۹۹۸/د ۱۰۳/ش

ارسال نظرات