۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۷
کد خبر: ۵۷۷۱۵۰
امام جمعه بروجرد:

اعتقاد و ایمان نیروهای مسلح رمز پیروزی و اقتدار است

امام جمعه بروجرد با اشاره به اعتقاد و ایمان قوی نیروهای مسلح که رمز پیروزی و اقتدار است، گفت: دشمن از این اعتقاد و ایمان نیروهای مسلح هراس دارد.
امام جمعه بروجرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سید علی حسینی، ظهر امروز در رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج شهرستان بروجرد گفت: اعتقاد و ایمان امتیاز بزرگ نیروهای مسلح ایران اسلامی است.

وی با اشاره به ترس دشمن از اعتقاد و ایمان نیروهای مسلح افزود: نیروهای مسلح و ملت در سایه اعتقاد و ایمان قوی در دوران دفاع مقدس با تمام قوا در برابر دشمنان ایستادگی کردند.

حجت الاسلام حسینی خاطرنشان کرد: نیروهای ارتش و سپاه برای حفظ امنیت، دفاع و دفع تجاوز از ملت جان خود را فدا کرده و از مال و ناموس مردم دفاع می کنند.

وی در ادامه امنیت را نعمتی بزرگ خواند و اظهار داشت: وجود امنیت در کشور مدیون خون شهدا و رهنمودهای امام راحل و رهبر معظم انقلاب است.

امام جمعه بروجرد با بیان اینکه برای حفظ و برقراری امنیت در کشور باید همچنان گام های استواری برداشته شود، تأکید کرد: دولتمردان باید در برابر دسیسه های دشمن هوشیار باشند و نباید به لبخند دشمن توجه کنیم.

حضور بسیج خنثی کننده توطئه دشمنان است

حجت الاسلام حسینی با اشاره به حضور پر افتخار بسیجیان در صحنه اظهار داشت: بسیجیان برای دوستان انقلاب مایه خوشحالی و برای دشمنان موجب یأس و ناامیدی هستند.

امام جمعه بروجرد حضور فعال بسیج در صحنه را مایه افتخار خواند و یادآور شد: این حضور خنثی کننده توطئه های دشمن علیه انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی است.

گفتنی است، رزمایش اقتدار عاشواریی بسیج در قالب چهار گردان برنامه های خود را انجام خواهد داد و امروز ۱۰ گروه جهادی خدمات درمانی، پزشکی و عمرانی در ۱۰ نقطه شهرستان بروجرد انجام می دهند./9451//۲۰۳/خ

ارسال نظرات