۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۲:۰۵
کد خبر: ۵۷۷۱۱۶
به میزبانی امامزادگان شهرری؛

بیعت دوباره دوستداران امام حسین با ایشان

امامزادگان شهرری در قالب برنامه ای با عنوان "لبیک یا حسین" میزبان عاشقان اهل بیت(ع) در روز دوم محرم هستند.
ماه محرم و صفر

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمد خانی معاون فرهنگی اداره کل اوقاف شهرری در مورد برنامه های امامزادگان و بقاع متبرکه آن منطقه از استان تهران، ابراز داشت: در منطقه شهرری و روستاهای اطراف آن امامزادگان زیادی وجود دارد و آستان نوادگان اهل بیت(ع) به این زینت بخش محله اای شهرری هستند.

وی افزود: با توجه به در پیش بودن ایام عزاداری امام حسین (ع) و یاران با وفای ایشان ۲۰ آستان امامزاده در شهرری میزبان مردم خواهد بود.در روزهای محرم برنامه سخنرانی و مداحی به طور ویژه در آستان این امامزادکان برگزار می شود و عزاداران می توانند در این مراسمات شرکت کنند.

خانی در ادامه افزود: بصیرت عاشورایی یکی از مهمترین برنامه های امامزادگان در شهرری است که به دنبال شناساندن مفهوم عاشورا به علاقه مندان اهل بیت(ع) است.

وی در ادامه به سه برنامه مهم دیگر در نیمه اول ماه محرم اشاره کرد و افزود: اولین برنامه اجرایی در امامزادگان،"لبیک یا حسین(ع)" است که در روز دوم محرم برگزار می شود.برنامه دوم ،"احلا من العسل"در روز هفتم محرم برگزار می شود و برنامه سوم،"لبیک یا زینب(س) " است که در روز ۱۲ محرم برگزار خواهد شد.

وی همچنین در انتها خاطر نشان کرد: در این ایام به موضوع اطعام محبان اهل بیت توجه شده و تکریم نیازمندان از برنامه های ما در شهرری است./۹۶۹//۱۰۲/خ

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظرات