۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۰
کد خبر: ۵۷۶۰۸۰

نشست «ولایت پذیری زنان در سبک زندگی رضوی» در مشهد برگزار شد

نشست «ولایت پذیری زنان در سبک زندگی رضوی» با حضور جمیله علم الهدی، رئیس کمیسیون تعلیم و تربیت شورای عالی انقلاب فرهنگی و همراه با تقدیر از بانوان مومن انقلابی در مشهد برگزار شد.
تقدیر بانوان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، دومین نشست از سلسله نشست های فرهنگی اجتماعی «برهان» بانوان رهروی انقلاب اسلامی با حضور جمیله علم الهدی، رئیس کمیسیون تعلیم و تربیت شورای عالی انقلاب فرهنگی با موضوع سبک زندگی رضوی و نقش زنان در تعمیق و ترویج آن و ریز موضوع مرتبط با دهه ولایت باعنوان« ولایت پذیری زنان در سبک زندگی رضوی» شامگاه سه شنبه 6 شهریور در بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی برگزار شد.

مریم قربانزاده، نویسنده رمان شهربانو دراین نشست با اشاره به این ملب که امروز در توزیع و تولید کتاب ما کمبود نداریم، گفت: مسئله ما در شرایط فعلی مصرف کننده های کتاب هستند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه علاقه به مطالعه و کتاب خوانی درجامعه ما اندک است از این رو نویسندگان از حمایت های چندانی برخوردار نیستند و این درحالی است که نویسنده به حمایت خوانندگان برای پیشرفت و ادامه کار نیاز دارد.

قربانزاده در ادامه درباره دیگر فعالیت هایی که در حال حاضر در دست تألیف دارد، گفت: خاطرات همسران شهید توسلی و همسر شهید رفیعی درحال جمع آوری است که درآینده ای نزدیک کتاب آنها منتشر خواهد شد.

خانم جهان گشته، بانوی نویسنده دیگر در ادامه گفت: کتاب خاطرات مصطفی و مجتبی شهیدان بختی روایت ها و برش هایی از زندگی این دو شهید است و کتاب دیگری با عنوان پشت بام بهشت در حال حاضر در دست تألیف است.

گفتنی است، در این نشست از همسر شهید سنجرانی با دو فرزند، خانم مهاجم، کارگردان تئاتر، خانم اسماعیل زاده فعال در عرصه تذکر لسانی و خانم عابدی فعال در عرصه رواج کتاب و کتاب خوانی و خانم دژبرد، مدیر مرکز امور بانوان آستان قدس رضوی و خانم دکتر محمدی، استاد داشنگاه و فعال در عرصه تبیین مفهوم اقتصاد مقامتی تقدیر و تجلیل شد./934/پ203/ب1

ارسال نظرات