۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۵
کد خبر: ۵۷۵۲۵۹
۵ شهریورماه؛

اعلام نهایی تعداد پذیرش شدگان حوزه علمیه خواهر استان خوزستان

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران با اشاره به اینکه حوزه های خواهر اهواز امسال در سطح ۴ پذیرش نداشتند، گفت: نتیجه نهایی تعداد پذیرش شدگان در ۵ شهریورماه اعلام می شود.
پذیرش حوزه های علمیه

خانم صرخه، معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به مصاحبه های صورت گرفته برای پذیرش خواهران طلبه در حوزه های استان ابراز داشت: مصاحبه از پذیرش شدگان انجام شده و 5 شهریورماه برگزار می شود البته امسال هزار و 122 خواهر طلبه در مصاحبه های تخصصی شرکت کردند.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان خوزستان افزود: پذیرش شدگان پس از پذیرش، نیمسال اول تحصیلی را به صورت آزمایشی خواهند گذراند و در صورتی که از لحاظ معدل و انضباط مشکلی نداشته باشند پذیرش و در غیر این صورت رد می شوند.

این مقام مسؤول در رابطه با برنامه های معاونت برای سال تحصیلی جدید عنوان داشت: کارگاه های مهارت عمومی تدریس برای 85 استاد را خواهیم داشت که از 14 تا 18 شهریور در اهواز و ادامه آن در ایذه است ضمن اینکه طلاب در مباحث فرهنگی و پژوهشی حضور پیدا می کنند.

خانم صرخه با بیان اینکه امسال در سطح 4 پذیرش طلبه صورت نگرفت، تصریح کرد: خواهران در رشته های فقه خانواده و تفسیر تطبیقی را در این سطح به تدریس مشغول هستند و هر گونه برنامه آموزشی از سوی مدرسه اعلام می شود.

وی بیان داشت: پیش بینی ما بر آن است که با توجه به ظرفیت مدارس و مصاحبه های اخذ شده، 600  متقاضی حذف شوند.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان خوزستان با بیان اینکه 33 مدرسه علمیه خواهران در سطح استان به پذیرش طلبه می پردازند، خاطرنشان کرد: چهار مدرسه در سطح سه، یک مدرسه در سطح یک و بقیه در سطح دو پذیرش طلبه دارند./9456/ت303/ب1

ارسال نظرات