۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۷
کد خبر: ۵۷۴۶۰۴
امام جمعه بندرامام مطرح گرد؛

ضرورت جدیت قوه قضائیه در برخورد با اخلالگران اقتصادی

امام جمعه بندرامام با اشاره به اینکه رییس قوه قضائیه درخواست مجوز برای برخورد با مفسدان اقتصادی را از رهبر معظم انقلاب خواستار شده است، گفت: قوه قضائیه نیازمند حمایت افکار عمومی برای برخورد با مفسدان اقتصادی است.
قوه قضائیه در انجام وظایف مقتدر عمل می کند

حجت الاسلام محمد تابش، امام جمعه بندرامام، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به دستور رهبر معظم انقلاب به رئیس قوه قضائیه برای برخورد با مفسدان اقتصادی اظهار داشت: رییس قوه قضائیه درخواست مجوز برای برخورد با مفسدان اقتصادی را از رهبر معظم انقلاب را خواستار بود، که این اقدام نشان دهنده قطعیت قوه قضائیه در برخورد با مفسدان و آن هم در چارچوب قانون مبارزه با اخلالگران و مجازات اسلامی است.

امام جمعه بندرامام بیان داشت: از آنجا که قوه قضائیه در پی برخورد با مفسدان است؛ از این رو دستور رهبر معظم انقلاب برای آن بود که مجوز برخورد با مفسدان صادر شود.

رییس شورای فرهنگ عمومی بندر امام با بیان اینکه قوه قضائیه نیازمند حمایت افکار عمومی برای برخورد با مفسدان اقتصادی است، عنوان داشت: با توجه به مواضع رییس قوه قضائیه در تیرماه خطاب به اخلالگران که با اعدام، مصادره اموال و زندان مواجه خواهند شد، بسیار خوشبینیم و جدیت را با توجه به تشکیل شعبه های ویژه برخورد با مفسدان اقتصادی شاهد هستیم.

حجت الاسلام تابش پیرامون سخن رهبر معظم انقلاب که نه مذاکره و نه جنگی با آمریکا صورت خواهد گرفت، تصریح کرد: جمهوری اسلامی هرگز آغازگر جنگ نخواهد بود و آمریکا نیز توان و جرأت حمله به ایران را ندارد.

وی با بیان اینکه سیستم مذاکره آمریکایی ها تنها برای دستیابی به اهداف تعیین شده است، گفت: آمریکا خواهان امتیاز نقد و عدم انجام وعده هایش است؛ از این رو کسی با چنین معیاری مذاکره نخواهد کرد.

امام جمعه بندر امام در رابطه با داخلی های خواهان مذاکره مجدد با آمریکا عنوان داشت: چنین افرادی در صورت علم و آگاهی پادوهای آمریکا و ستون پنجم هستند و در صورت ناآگاهی جزء سهل انگاران و غافلان و عقب مانده های ذهنی هستند.

حجت الاسلام تابش در پایان از رسانه ها خواست تا از جنگ روانی پرهیز کنند./9456/ت303/ب1

ارسال نظرات