۱۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۱
کد خبر: ۵۷۰۸۷۴
فرمانده قرارگاه انصار سپاه:

تفکر داعشی جهان اسلام را تهدید می‌کند

سرهنگ احمدزاده گفت: هرچند امروز حکومت داعش در سوریه و عراق به پایان رسیده اما تفکر داعش همچنان جهان اسلام را تهدید می کند.
داعش و عربستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، سرهنگ عباسقلی احمدزاده، فرمانده قرارگاه انصار سپاه عاشورا امروز در جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی اظهار داشت: 70 سال پیش رژیم صهیونیستی با حمایت استکبار جهانی در فلسطین، قلب جهان اسلام تشکیل شد.

وی افزود: هدف صهیونیست‌ها تشکیل خاورمیانه بزرگ، از بین بردن اسلام ناب محمدی، ایجاد تفرقه بین مسلمین و تسلط و استفاده از منابع انرژی های منطقه تشکیل شده است.

احمدزاده با بیان این‌که امام راحل از توطئه های استکبار جهانی برای نابودی اسلام آگاه بوده و همواره آن را متذکر شده است، گفت: دشمنان سعی در جدا شدن ایران از اسلام را داشته اند و روش‌های مختلفی را در این راستا به کار گرفته است.

وی ادامه داد: وقتی دشمن به هدف خود که همان از بین بردن انقلاب اسلامی بود؛ دست نیافت و ترس از نفوذ معنوی و مادی انقلاب اسلامی را در منطقه و جهان هر چه بیشتر احساس کرد، راه اسلام هراسی و شیعه هراسی را پیش گرفت و به فکر تشکیل گروه‌های تندور سلفی و وهابی داعش برای مبارزه با اسلام ناب محمدی و انقلاب اسلامی ایران افتاد.

فرمانده قرارگاه انصار سپاه عاشورا خاطرنشان کرد: هرچند امروز حکومت داعش در سوریه و عراق به پایان رسیده اما تفکر داعش همچنان جهان اسلام را تهدید می کند، به‌همین دلیل باید همواره آگاه به توطئه های دشمنان باشیم.

وی افزود: دولت سوریه همواره پشتیبان انقلاب اسلامی ایران بود و در جریان جنگ تحمیلی ایران را در تامین امکانات نظامی حمایت کرد. امروز وظیفه ماست نه تنها در سوریه بلکه در هر کجا از جهان که جبهه مقاومت فعالیت می کند، از آنان حمایت و پشتیبانی کنیم.

سرهنگ احمدزاده گفت: جبهه مقاومت اسلامی نیاز به پشتیبانی و حمایت مالی دارد، در سایه تداوم حمایت و پشتیبانی مردمی از جبهه مقاومت است که تاکنون آمریکا و اسرائیل هیچ غلطی نکرده‌اند. از این رو امروز به ابزار جنگ فرهنگی و اقتصادی به میدان آمده اند.

وی ابراز امیدواری کرد: تا فرهنگ جهاد و شهادت، توکل به خدا و توسل به ائمه، اطاعت از مقام معظم رهبری در جامعه جاری است، همیشه پیروز میدان خواهیم بود./۹۳۵//۱۰۳/خ

ارسال نظرات