۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۴
کد خبر: ۵۶۴۶۰۸
حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی:

تکیه بر نیروی داخلی راه حل رهایی از مشکلات کشور است

نماینده ولی فقیه در لرستان بر ضرورت رونق بخشی به تولیدات داخلی و حمایت از کالای ایرانی تأکید کرد و گفت: تکیه بر نیروی داخلی راه حل رهایی از مشکلات اقتصادی کشور است.
امام جمعه خرم آباد

حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادیف نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به خروج آمریکا از برجام بیان داشت: این خارج شدن برای ما قابل پیش بینی بود و یک دستاورد بزرگ است.

وی با اشاره به پیش بینی حکیمانه رهبر معظم انقلاب و اینکه آمریکا هرگز قابل اعتماد نیست، افزود:  آمریکا به عهد و پیمان خود پایبند نیست.

نماینده ولی فقیه در لرستان یادآور شد: با خروج آمریکا از برجام باری دیگر بینش الهی رهبر معظم انقلاب به صورت عملی برای جهانیان ثابت شد.

وی با اشاره به اینکه در طول این مدت نه تنها تحریم ها برداشته نشد بلکه بیشتر هم شد، خاطرنشان کرد: ما از خروج آمریکا ضرری نخواهیم کرد.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به عدم دلبستگی مردم و نظام به برجام اظهار داشت: راه حل رهایی از مشکلات کشور تکیه بر نیروی داخلی و اعتماد به جوانان است.

وی تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی را راه برون رفت از مشکلات اقتصادی و فشار تحریم ها خواند و عنوان کرد: یکی از مؤلفه های مهم در این راستا حمایت از کالای ایرانی است.

نماینده ولی فقیه در لرستان تصریح کرد: با حمایت از کالای ایرانی می توان بر مشکلات کشور غلبه کرد و استقلال کشور را حفظ نمود.

وی با اشاره به فشار تحریم ها و توطئه آمریکا برای ایجاد تفرقه بین مردم ایران اظهار داشت: راه مقابله با فشار تحریم ها و ایستادگی در برابر توطئه های آمریکا عمل به رهنمودهای مردم و اتحاد و انسجام است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی خاطرنشان کرد: با فرهنگ سازی حمایت از کالای ایرانی باید به بازار داخلی رونق بخشید و در تحقق اهداف و ارمان های انقلاب پیش قدم شد./9451/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات