۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۲
کد خبر: ۵۶۳۸۹۶
امام جمعه کبودرآهنگ:

مقاومت در برابر استکبار جهانی سیاست تغییر ناپذیر نظام اسلامی است

امام جمعه کبودرآهنگ گفت: چهل سال سیاست کلی نظام جمهوری اسلامی به ملت ایران این موضوع را آموخته است که در مقابل دشمن ایستادگی کنند و به آن ها باج ندهند.
حجت الاسلام نقی باقری امام جمعه کبودراهنگ

حجت الاسلام نقی باقری امام جمعه کبودرآهنگ در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، با اشاره به مواضع اخیر ترامپ و هم پیمانانش گفت: چهل سال است سیاست کلی نظام جمهوری اسلامی به ملت عزیز ایران این موضوع را آموخته است که در مقابل دشمن ایستادگی کنند و به آن ها باج ندهند.

وی افزود: هر کسی در طول تاریخ ایران تا به امروز به دشمن باج داده و یا به آن ها لبخند زده از چشم مردم ایران افتاده است چرا که مردم از همراهی با استکبار بیزار هستند.

امام جمعه کبودرآهنگ یاوه گویی های دشمنان ایران را بی اساس خواند و گفت: حرف های بی اساس ترامپ هیچ نقشی بر اتحاد و وحدت ملت ایران نخواهد گذاشت بلکه ملت ایران را متحد تر و منسجم تر از قبل خواهد کرد.

وی تصریح کرد: امروز ترامپ و دوستان او مشاهده کرده اند که کشورهای منطقه با الگو گیری از ایران اسلامی توانسته اند در مقابل غرب ایستادگی کنند و بزرگترین ترس آن ها نیز همین بیداری اسلامی کشورهای منطقه است.

حجت الاسلام باقری خاطرنشان کرد: آمریکا و اسرائیل در هر کشوری که قدم می گذارد مردم آن منطقه انزجار و نفرت خودشان را نسبت به سیاست های غرض ورزانه آن ها نشان می دهند.

وی اتکا به نیروی داخلی را راه حل وضع موجود دانست و گفت: مسؤولان باید با اتکا به ملت مشکلات موجود را از بین ببرند زیرا مردم نزدیک به نیم قرن است که این انقلاب را به نحو احسن حفظ کرده اند و بعد از این نیز مطمئنا همین روند را ادامه خواهند داد.

امام جمعه کبودرآهنگ به مجهادت های مدافعان حرم اشاره کرد و یادآور شد: این ملت با اتحاد و قدرت توانستند جنگی را که دشمنان قسم خورده نظام در صدد آوردن آن به داخل کشور بودند را به دورترین نقاط سوریه و عراق و کشورهای دیگر انتقال دهند.

وی افزود: اگر اتحاد امروز مردم ما نبود ایران اسلامی نیز همانند سوریه و عراق با کوچکترین اتفاقی از هم پاشیده می شد اما این مردم بودند که مثل همیشه پای این نظام ایستادند و مردانه از آن حمایت کردند

حجت الاسلام باقری در پایان تاکید کرد: مسؤولان باید با این ملت روراست باشند و روی این ملت حساب ویژه ای باز کنند چرا که در تمام صحنه ها ثابت کرده اند حامی ولی فقیه و رهبری معظم انقلاب هستند و خواهند بود./979/ت303/ب1

ارسال نظرات