۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۸
کد خبر: ۵۶۱۶۴۱
(همیشه صدر)

قلمرو آزادی و قانون در حکومت اسلامی مبتنی بر اندیشه شهید صدر

دومین جلسه از سلسله نشست‌های «آشنایی با آرا و اندیشه‌های شهید آیت‌الله سید محمد باقر صدر» با عنوان قلمرو آزادی و قانون در حکومت اسلامی مبتنی بر اندیشه شهید صدر در مشهد مقدس برگزار می شود.
اندیشه شهید صدر

به گزارش خبرگزاری رسا، انجمن علمی تحول در علوم انسانی دانشگاه فردوسی مشهد با همکاری نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها و پژوهشگاه تخصصی شهید صدر سلسله‌ نشست‌های آشنایی با آرا و اندیشه‌های شهید آیت‌الله سید محمدباقر صدر را در فروردین و اردیبهشت ١٣٩٧ برگزار می‌کند.

در این نشست‌ها به عرصه‌های مختلفی از اندیشه این اندیشمند کم‌نظیر پرداخته می‌شود و ضمن بررسی دیدگاه‌های وی حاضران به پرسش‌وپاسخ و نقد و بررسی این دیدگاه‌ها می‌پردازند. با توجه به ظرفیت محدود مخاطبان و نیز دریافت بسته‌های مطالعاتی، ثبت‌نام قبلی ضروری است. شایان ذکر است که به شرکت‌کنندگان در این دوره گواهی پایان‌دوره اعطا خواهد شد.

دومین نشست با موضوع قلمرو آزادی و قانون در حکومت اسلامی مبتنی بر اندیشه شهید صدر و با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین مجتبی الهی خراسانی در تاریخ یکشنبه ٢ اردیبهشت ١٣٩٧ ساعت۱۱:۳۰ در محل دانشگاه فردوسی، آمفی تئاتر دانشکده‌ی حقوق وعلوم سیاسی (جنب سالن امام رضا ع) برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام با شماره تلفن ٠٩٣٠۴٩١۴٠۴۶ یا @shahidsadr97 تماس بگیرند. /۹۲۴/د۱۰۳/ج

ارسال نظرات