۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۴
کد خبر: ۵۶۰۶۵۶

درخشش خبرنگار خبرگزاری رسا در جشنواره ابوذر

خبرنگار خبرگزاری رسا در جشنواره ابوذر درخشید و کسب رتبه برتر در بخش خبر و گزارش را از آن خود کرد.
هنر انقلاب اسلامی نشست خبری حجت السلام والمسلمین واعظی رئیس دفتر تبلیغات اسلامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، با برگزاری همایشی در تالار شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، از هنرمندان انقلابی قم تجلیل شد.

برپایه این گزارش در ابتدای این همایش بابایی مسؤول بسیج هنرمندان استان قم با اشاره به اهمیت هنر عنوان کرد: هنر راهی مؤثر و جذاب برای انتقال مفاهیم و دانش است.

وی افزود: همانگونه که رهبر انقلاب فرمودند هیچ چیزی شانس ماندگاری ندارد مگر در قالب هنر و به همین سبب نیز حاکمان همواره تلاش کرده اند تا هنر را در اختیار خود درآورند.

مسؤول بسیج هنرمندان استان قم تصریح کرد: جبهه استکبار، امریکا و صهیونیسم تلاش می کنند تا با بکارگیری ابزار و تکنولوژی هنر، جامعه جهانی را تحت سیطره فرهنگ و اندیشه خود قرار دهند و انسان ها را به بردگی درآورند.

بابایی در پایان خاطرنشان کرد: جهان نیازمند نهضت انقلابی در حوزه هنر است تا این هنر متعهد بتواند در برابر هنر ضد بشری و مبتذل ایستاده و هنر مقاومت را شکل دهد.

در ادامه این همایش، سردار احمدی فرمانده سپاه علی ابن ابیطالب(ع) استان قم به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: امروز اقتدار و نفوذ ایران اسلامی در جهان به برکت فداکاری شهیدان، عزت و مقاومت ملت و مدیریت بی نظیر امامین انقلاب به دست آمده است.

وی تأکید کرد: همانگونه که رهبری فرمودند، هر کس که به نمایندگی از ملت غیرتمند ایران پیشت میز مذاکره می نشیند باید متناسب با منزلت ملت ایران سخن بگوید.

در بخش دیگری از این مراسم، حسینی کاشانی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با تبیین اهمیت هنر اظهار کرد: ذات هنر با زیبایی عجین است و هنری که با آموزه های دینی همراه باشد ماندگار است.

وی ابراز کرد: امیدواریم ابزار هنر که به فرموده رهبر انقلاب بهترین ابزار برای انتقال پیام است بیشتر مورد توجه و استفاده قرار گیرد و بتوانیم بیش از پیش از زبان هنر برای معرفی انقلاب استفاده کنیم.

در بخش دیگری از این همایش از خانواده شهدای هنرمند و همچنین شهدای هسته ای و مدافع حرم تجلیل به عمل آمد.

خانواده شهیدان احمدی روشن، عربی و سامانلو و همچنین شهدای هنرمند شهید شفیعی، شریعتی، ماهرخ، ابراهیم زاده، آگاه، کارکوه زاده، سید ابراهیمی، زرگری، محمدی، گل بلاغی، گلفشان و آقا یوسفی در این بخش تجلیل شدند.

همچنین از با اهدای تندیس از فعالیت های هنرمندان برتر استان قم تجلیل به عمل آمد.

گفتنی است در بخش پایانی این همایش، برگزیدگان جشنواره ابوذر مورد تقدیر قرار گرفتند که وحید کوچک زاده خبرنگار خبرگزاری رسا در بخش خبر و گزارش رتبه برتر را به خود اختصاص داد./872/پ۲۰۲/ج

ارسال نظرات