۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۳
کد خبر: ۵۶۰۵۳۱
حجت الاسلام رضوی مهر:

حمایت از کالای ایرانی رمز ماندگاری نظام اسلامی است

حجت الاسلام رضوی مهر گفت: پیام سراسر تدبیر رهبر معظم انقلاب متکی  بر اصل خود کفایی داخلی در برابر نقشه های دشمنان اسلام بنا نهاده شده تا با حمایت از کالای ایرانی نظام اسلامی به خود کفایی حداکثری دست یابد.
سید جلال رضوی مهر نایب رییس مجمع نمایندگان طلاب حوزه علمیه قم

حجت الاسلام سید جلال رضوی مهر نایب رییس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، با اشاره به ضرورت عملی شدن شعار سال 97 بیان داشت: امروز بزرگترین جنگ با استکبار، جنگ اقتصادی است و تمامی ساز و کار دشمنان بر این مساله بنا شده است که کشور را دچار مشکلات اقتصادی کنند.

وی تصریح کرد: دشمنان اسلام و انقلاب به دنبال وابستگی ایران اسلامی هستند و از مساله خود کفایی نظام اسلامی ایران هراس دارند و با برنامه ریزی های کلان در نظر دارند وابستگی را در لایه های کشور ایجاد کنند.

نماینده طلاب همدان در مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم گفت: پیام سراسر تدبیر رهبر معظم انقلاب متکی بر اصل خود کفایی داخلی در برابر نقشه های دشمنان اسلام بنا نهاده شده تا با حمایت از کالای ایرانی نظام اسلامی به خود کفایی حداکثری دست یابد.

وی در ادامه افزود: اگر بخواهیم پیام رهبر معظم انقلاب را لبیک بگوییم باید تولید داخلی را به کیفیتی بالا که در خور شان ایران و کالای ایرانی است برسانیم و هر ایرانی نیز باید خود را در این زمینه ملزم بداند که گزینه مصرف او در درجه نخست کالای داخلی قرار بگیرد.

نتیجه مدیریت جهادی در هر زمینه ای رسیدن به خودکفایی است

حجت الاسلام رضوی مهر گفت: حمایت از کالای ایرانی به معنای حمایت از اهداف و آرمان های امام راحل، انقلاب اسلامی و خون شهدا است و سبب شکوفایی ایران اسلامی در خاورمیانه خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به پیشرفت های نظامی ایران اسلامی خاطرنشان کرد: به حول و قوه الهی ایران اسلامی در زمینه نظامی، امنیتی، دفاعی و جهادی با استفاده از تفکر ناب بسیج توانسته موفقیت های فراوانی را کسب کند و به خود کفایی در این زمینه برسد، ما باید بدانیم که نتیجه مدیریت جهادی در هر زمینه ای رسیدن به خود کفایی است.

استاد سطح عالی حوزه علمیه قم گفت: هر ایرانی باید از زندگی شخصی خود شروع کند و اسراف و مصرف گرایی را کنار بگذارد، حمایت از تولید داخلی سبب حرکت سریع چرخ اقتصاد داخلی می شود.

وی در ادامه افزود: حمایت از تولید داخل و کالای ایرانی سبب زدوده شدن فقر از کشور خواهد شد و زمانی سفره ایرانیان با کیفیت می شود که اقتصادی شکوفا داشته باشیم.

حجت الاسلام رضوی مهر در پایان با تاکید به شعار «ما می توانیم» ابراز داشت: ما می توانیم چرا که در جنگ، سیاست و مبارزه با دشمنان با اتکای به نیروی داخلی توانستیم و در حمایت از کالای ایرانی نیز این شعار را سرلوحه کار خود قرار می دهیم./979/ت303/ب1

ارسال نظرات