۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۴
کد خبر: ۵۵۸۸۰۸
سعیدی:

کسی فریاد کشاورزان را نمی‌شنود

نماینده مردم مبارکه در مجلس با انتقاد از بی‌توجهی شخص وزیر به کشاورزان گفت: امروز به وزیر جهاد کشاورزی می‌خواهیم درد کشاورزان را بگوییم. هرچند یکبار شخص وزیر در میان کشاورزان حضور پیدا نکرده و درد آنها را نشنیده است.
زهرا سعیدی

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، زهرا سعیدی نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی امروز چهارشنبه ۲۳ اسفندماه سال ۹۶ در موافقت با استیضاح محمود حجتی وزیر جهد کشاورزی گفت: امروز کشاورزان منتظر رای نمایندگان هستند. شاهد هستیم که هر روز کشاورزان از هر راهی تلاش می‌کنند گلایه‌های خود را مطرح کنند.

وی افزود: وزارت جهاد کشاورزی در مورد خرید بذر از کشاورزان اهمال می‌کند و مطالبات آنها را وصول نمی‌کند.

وی با انتقاد شدید از بی‌توجهی شخص وزیر به کشاورزان بیان داشت: امروز به وزیر جهاد کشاورزی می‌خواهیم درد کشاورزان را بگوییم. هرچند یکبار شخص وزیر در میان کشاورزان حضور پیدا نکرده و درد آنها را نشنیده است.

سعیدی اظهار داشت: برخی از کشاورزان زمین کافی برای کشاورزی دارند، اما عدم مدیریت در وزارتخانه کاری کرده که این افراد در فقر به سر می‌برند و نمی‌توانند گذران زندگی کنند.

وی با ناموفق خواندن برنامه‌های موجود در وزارت جهاد کشاورزی گفت: متاسفانه در حوزه توزیع شیر در مدارس نیز غفلت شده است. هیچگونه برنامه‌ای برای توزیع شیر در مدارس وجود ندارد.

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در وزارت کشاورزی برخی از افراد بدون داشتن تخصص و تنها با داشتن روابط سیاسی حضور دارند.

سعیدی در پایان با انتقاد شدید از واردات «آبمیوه مکزیکی» به کشور بیان داشت: در حالی که چندین هزار تن سیب کشاورزان در سردخانه‌ها دپو شده است، از خارج کشور آبمیوه وارد می‌شود./
۸۵۶/پ
۲۰۲/ق

ارسال نظرات