۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۴
کد خبر: ۵۵۶۷۹۶
طنز نوشته های طلاب؛

طنز | چگونه والدین‌مان را از طلاق منصرف کنیم؟

هنوز یک تیر در قناسة خود دارید و آن این است که به پدر محترم یادآور شوید که در صورت طلاق دادن مادر، دیگر یارانة او به حساب خودش واریز می‌شود.
طنز طلاق

سرویس فرهنگی اجتماعی خبرگزاری رسا / محمدرضا آتشین صدف

بر همگان واضح و مبرهن است که مهم‌ترین علت طلاق، ازدواج است و اگر فرزندان در روز عقد حاضر باشند، قطعاً سرِ چشمه را شده با بیل می‌گیرند تا کار به اینجا نرسد که حضرت فیل هم توی آن گیر کند؛ ولی خب کاری است که شده و درست هم نیست که دست روی دست گذاشت تا این دو طفل معصوم، (ببخشید این دو بزرگوار)، خودشان و شما را بدبخت کنند؛ بنابراین در ادامه، راهکارهایی خدمت شما ارائه می‌شود تا بتوانید مانع از طلاق والدین شوید:

۱. برای مدتی هم که شده، پلاک منزل را با پلاک همسایة روبه‌رویی عوض و هماهنگ کنید که اخطاریه‌های دادگاه را به شما تحویل دهند.

۲. هرروز بدون اینکه خودشان متوجه شوند، یک شاخه گل بگیرید و روی آن کارت «همسر عزیزم، دوستت دارم» بچسبانید و بگذارید روی اٌپن آشپزخانه.

۳. سعی کنید بروید گم بشوید، من خودم توی چندتا فیلم دیده‌ام که حتی والدینی که سایة هم را با آرپی‌جی می‌زدند، در مسیر جستجوی فرزندشان، دوباره به هم علاقمند می‌شدند و غائله ختم می‌شد؛ مخصوصاً اگر بتوانید این ماجرا را به‌صورت گروگان‌گیری جلوه دهید، احتمال موفقیت خیلی بیشتر می‌شود. (فقط از یک ‌چیزش می‌ترسم و آن اینکه آخرش معلوم شود که پدر خودتان در دزدیده شدنتان نقش داشته و کل قضیه برای تلکه کردن مادرتان بوده که در این صورت مشکل، حل که نمی‌شود هیچ، یکی از سه نفر شما هم به ملکوت أعلی خواهد پیوست. به‌هرحال در این یک قلم بیشتر احتیاط کنید.)

۴. خبر بد اینکه ممکن است هیچ‌کدام از اقدامات مافوق نتیجه ندهد؛ اما باز ما تحت هیچ شرایطی نباید ناامید بشویم؛ چون خبر خوب این است که هنوز یک تیر در قناسة خود دارید و آن این است که به پدر محترم یادآور شوید که در صورت طلاق دادن مادر، دیگر یارانة او به حساب خودش واریز می‌شود.

اعتراف: الآن که بیشتر فکر می‌کنم، می‌بینم اصلاً نیازی به هیچ‌کدام از راهکارهای بالا نیست؛‌ چون اگر از همان اول این موضوع را به ایشان گوشزد کنید، قضیه تمام است؛ بدون درد، بدون خونریزی؛ به‌ویژه که پیامک ماهانة واریز شدن یارانه، باعث یادآوری این نکته به پدر و آپدیت شدن رابطة او با مادر می‌شود و زندگی به خوبی و خوشی و به‌صورت سه‌فاز جریان خواهد داشت.

گفتنی است، خبرگزاری رسا با هدف انتقال آموزه های دینی در قالب های نوشتاری جذاب و مشارکت در حل آسیب های اجتماعی درصدد است طنزنوشته های طلاب و فضلای حوزه علمیه را منتشر کند، این رسانه حوزوی هفتم اسفند نخستین نشست طنزنویسان حوزوی را برگزار کرد./۸۴۱/پ۲۰۰/س

ارسال نظرات