۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۹
کد خبر: ۵۵۲۴۵۲

برترین های مرحله نیمه نهایی سومین دوره رقابت های شوق تلاوت معرفی شدند

نفرات برتر مرحله نیمه نهایی سومین دوره رقابت های قرآنی شوق تلاوت با حضور معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی طی آیینی در مسجد النبی (ع) قشم معرفی شدند.
تلاوت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، مرحله نیمه نھایی رقابت ھای طرح ملی شوق تلاوت با معرفی راه یافتگان به مرحله پایانی در فضائی آکنده از معنویت و عطر دل انگیز پرچم حرم حضرت عباس (ع) به کار خود پایان داد.

در این رقابت 76 نفر از نوجوانان از ۱۰ استان کشور در دو رشته قرائت تقلیدی و غیر تقلیدی در سه روز با یکدیگر رقابت کردند که رشته قرائت تقلیدی در سبک ھای مصطفی اسماعیل، منشاوی، عبدالباسط و شحات برگزار شد.

دبیر طرح ملی تلاوت قرآن کریم کشور گفت: تشویق نخبگان طرح، ایجاد رقابت بین استعدادھای طرح ملی، ارتقا سطح تلاوت، آشنا ساختن با شرایط رقابت و کسب تجربه در این زمینه از جمله اھداف برگزاری این رقابت بود.

حسین مقدم کیا افزود: از میان شرکت کنندگان 20 نفر برگزیده و جواز اعزام به کربلا و قرائت در حرم حضرت ابوالفضل (ع) را دریافت کردند.

گفتنی است، مسؤول معهدالقرآن الکریم عتبه عباسیه حرم حضرت عباس (ع) و یکی از خادمان قران کشور عراق که حامل پرچم حرم مطھر آن حضرت بودند در این مراسم حضور داشتند.

در پایان مراسم پرچم حرم قمر بنی ھاشم به منظور تبرک در مسجد امام حسن (ع) گردانده شد که مشتاقان زیارت آن حضرت آن را سرمه دیده خود کردند و گشایش مشکلات خود را به واسطه آن حضرت از خدای متعال خواستار شدند. مرحله پایانی این رقابت ھا اسفند ماه امسال در کربلای معلی برگزار خواھد شد./851/پ۲۰۴/ب۱

ارسال نظرات