۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۶
کد خبر: ۵۴۵۹۸۳
آیت الله قبلان:

عناصر بیگانگان از آزادی بیان در ایران سوء استفاده کرده اند

رییس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان تأکید کرد که عناصر بیگانگان از آزادی بیان در ایران سوء استفاده کرده و تظاهرات را به اغتشاش مبدل ساختند.
آیت الله عبدالامیر قبلان

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله عبدالامیر قبلان رییس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان با محکومیت اغتشاش های اخیر رخ داده در ایران گفت: جمهوری اسلامی ایران از سوی دشمنان بسیاری مورد هدف قرار گرفته است و می خواهند امنیت و ثبات در این کشور را تحت تاثیر قرار دهند.

وی افزود: ایران به فضل حکمت رهبران و مردم در برابر همه توطئه ها ایستادگی کرده است. تظاهرات مردم برای بهبود وضع اقتصادی در این کشور یک مساله ای داخلی به شمار آمده که با نفوذ مزدوران و عناصر بیگانگانی که خیر و و ثبات را برای ایران و ملت آن نمی خواهند، به اغتشاش کشیده شد.

این عالم لبنانی با اشاره به سوء استفاده عناصر بیگانگان از آزادی بیان در ایران جهت تخریب و فساد و قتل تصریح کرد: ما اطمینان کاملی داریم که جمهوری اسلامی ایران بر همه تلاش ها برای ضربه زدن به ثبات این کشور چیره می شود همانگونه که در جنگ با تروریسم تکفیری و توطئه های بیگانگان به پیروزی رسید.

آیت الله قبلان ادامه داد: دعوت برخی طرف های اقلیمی و بین المللی برای گسترش خشونت و اغتشاش در ایران با هدف انتقام گیری از مواضع این کشور در مبارزه با تروریسم صهیونیستی و تکفیری و حمایت از ملت فلسطین و همه جنبش های مقاومت مشروع علیه استعمار و صهیونیسم صورت می گیرد.

وی از ایران به عنوان رأس نیزه محور مقاومت حامی ملت ها و دولت ها در نبرد با ترویسم یاد کرد و این مساله را برگرفته از تمسک به اسلام و یاری حق و مبارزه با تکفیر و ایستادگی در برابر استعمار دانست./980/ب903/د

ارسال نظرات