۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۳
کد خبر: ۵۴۵۹۵۰
امام جمعه هویزه:

حرکت های مذبوحانه دشمن و افراد مغرض از سوی ملت قابل قبول نیست

امام جمعه هویزه با اشاره به اینکه دشمن خسته و ناتوان از دخالت و سنگ اندازی در مسیر نظام اسلامی است، گفت: اغتشاشات و حرکت های مذبوحانه دشمن و افراد جاهل و مغرض باطل از سوی ملت ایران قابل قبول نیست.
حجت الاسلام ناصر نیسی، امام جمعه هویزه

حجت الاسلام ناصر حمزه نژاد، امام جمعه هویزه، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به راهپیمایی شکوه وحدت ابراز داشت: پیام عظمت حضور مردم ولایتمدار و مطیع رهبری در راهپیمایی شکوه وحدت آن است که حرکت های مذبوحانه دشمن و افراد جاهل و مغرض باطل از سوی ملت ایران قابل قبول نیست.

امام جمعه هویزه با بیان اینکه اغتشاشگران تخریب اموال عمومی و آشوب ها را به نام مردم انجام می دهند، افزود: دشمن بداند که مردم ایران، نظام اسلامی را خواهان و از آن دفاع می کنند چرا که برای به دست آوردن آن خون ها دادند؛ بنابراین اجازه نمی دهند که به دست نااهلان افتد.

رییس شورای فرهنگ عمومی هویزه خاطرنشان شد: دشمن خسته و ناتوان از دخالت و سنگ اندازی در مسیر نظام اسلامی است و شکست مفتضحانه در برابر استراتژی جمهوری اسلامی ایران در جای جای کشورهای اسلامی بهترین دلیل است.

حجت الاسلام حمزه نژاد با بیان اینکه رهبری حکیمانه، صبر و بردباری، مقاومت و درایت رهبر معظم انقلاب برگرفته از قرآن و آموزه های علوی است، تصریح کرد: انقلاب اسلامی با زعامت رهبر معظم انقلاب به پیش می رود و جلودار و مانعی نخواهد داشت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در رابطه با ولایتمداری مردم اهواز و حضور پیشتازانه در صحنه های مختلف ابراز داشت: ولایتمداری اهوازی ها در برهه های زمانی مختلفی ثابت شد چنان چه سال 88 در 7 دی زودتر از همگان اقدامات فتنه گران را محکوم و ندای حمایت از ولایت سر دادند.

امام جمعه هویزه پیشگامی خوزستانی ها در دوران دفاع مقدس و دفاع از حرم را دلیل دیگری در ارادت و حمایت از ولایت و حریم اهل بیت(ع) عنوان کرد و گفت: میزبانی و خدمت رسانی به زوار در ایام اربعین دلیلی دیگر در همراهی با ولایت و رهبری و تبعیت مردم خوزستان از آرمان های امام راحل و انقلاب اسلامی است./9456/ت303/ب1

ارسال نظرات