۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۰
کد خبر: ۵۴۵۹۲۹
امام جمعه الشتر:

حضور مردم در راهپیمایی امروز نمایش اقتدار انقلاب بود

امام جمعه الشتر با تشکر از حضور پرشور مردم در راهپیمایی امروز و محکوم کردن اقدامات اغتشاش گران گفت: این حضور اقتدار انقلاب را به نمایش گذاشت.
امام جمعه الشتر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سید سجاد موسوی، امام جمعه الشتر، ظهر امروز در جمع مردم این شهرستان گفت: امروز ملت ولایتمدار ایران اسلامی با سردادن شعارهای وحدت آفرین در محکومیت اغتشاش گران به خوبی درخشیدند.

وی با بیان اینکه حضور مردم باری دیگر بصیرت و هوشیاری ملت ایران را به نمایش گذاشت، افزود: ملت ایران امروز در سایه حضور منسجم اقتدار انقلاب اسلامی را به نمایش گذاشتند.

امام جمعه الشتر با اشاره به توطئه های استکبار برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی و براندازی نظام اظهار داشت: در سایه بصیرت و هوشیاری مردم ولایتمدار ایران اسلامی و حرکت در مسیر ولایت توطئه های استکبار خنثی است.

وی با اشاره به دسیسه های استکبار و فتنه گران در طول عمر انقلاب یادآور شد: این فتنه ها در طول تاریخ در سایه بصیرت و هوشیاری مردم خنثی شده است و در سایه پشتیبانی این ملت دشمنان نقشه های خود را به گور می برد.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به اهداف شوم آشوبگران برای ضربه زدن به امنیت و آرامش مردم خاطرنشان کرد: مردم باید در برابر این فتنه ها همواره هوشیار باشند.

وی با اشاره به وجود مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم در جامعه امروز ادامه داد: مطالبات مردم به حق بوده و مسؤولان باید پاسخگوی مطالبات مردم باشند و در رفع این مشکلات اقدام کنند.

امام جمعه الشتر با اشاره به حمایت استکبار و رییس جمهور آمریکا از اغتشاش گران تأکید کرد: دشمنان انقلاب حمایت خود را با هدف ضربه زدن به نظام در پیش گرفتند و این خیال باطل را به گور می برند./9459//۳۰۳/خ

ارسال نظرات