۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰
کد خبر: ۵۴۵۸۷۶

راهپیمایی مردم قم در محکومیت اغتشاشات اخیر

راهپیمایی اعتراض آمیز مردم قم در محکومیت آشوب ها و اغتشاشات اخیر با حضور گسترده طلاب و فضلای حوزه و دیگر اقشار مردمی برگزار شد.
راهپیمایی باشکوه مردم قم در محکومیت اغتشاشات اخیر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مردم قم به همراه طلاب و روحانیان در اعتراض به حوادث اخیر در کشور و آشوب آفرینی و اغتشاش عده ای فرصت طلب و فتنه گر دست به تظاهرات زدند.

بر اساس این گزارش راهپیمایی اعتراض آمیز مردم قم در محکومیت آشوب ها و اغتشاشات اخیر با حضور گسترده طلاب و فضلای حوزه و دیگر اقشار مردمی برگزار شد

این راهپیمایی از میدان جانبازان به سمت حرم مطهر انجام شد. مردم با در دست داشتن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و تصاویر امام و رهبری و حمل پلاکاردهایی با مضمون شعارهای حماسی و ارزشی، مداخله بیگانگان در امور داخلی ایران اسلامی و فتنه گری عده ای خودفروخته را محکوم کردند.

علی رغم ناهماهنگی های بوجود آمده در زمینه برگزاری یا عدم برگزاری این تظاهرات، جمعیت بسیار گسترده ای از طیف های مردمی در این راهپیمایی حضور پیدا کردند.

مردم با سر دادن شعارهای حماسی ضمن محکوم کردن اغتشاشات اخیر و هتاکی و هنجارشکنی فتنه گران، بر لزوم تلاش همه جانبه مسؤولان جهت حل مشکلات اقتصادی و معیشتی و ریشه کن کردن فقر و فساد و بیکاری تاکید کردند.

راهپیمایان قمی از دولت خواستند به جای شعار و سخنرانی در عمل برای حل مشکلات اقدام کنند.

تاکید بر مقابله با فساد و تبعیض مطالبه دیگر راهپیمایان قمی بود که در شعارهای شان نمود پیدا کرد.

آیت الله سعیدی تولیت آستانه مقدسه کریمه اهل بیت در جمع راهپیمایان در حرم مطهر کریمه اهل بیت(ع) به ایراد سخنرانی پرداخت./۹۲۴/پ۲۰۳/ج

ارسال نظرات