۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۷
کد خبر: ۵۴۵۸۵۸
آیت الله عالمی:

اغتشاشات اخیر حربه دشمن برای ضربه زدن به انقلاب بود/ خواسته مردم حل مشکلات معیشتی است

نماینده خبرگان گفت: مردم با همه وجود گوش به فرمان رهبر انقلاب هستند و می‌دانند که اغتشاشات اخیر حربه دشمن برای ضربه به انقلاب بود.
آیت الله عالمی

آیت الله حسن عالمی نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره حوادث چند روز اخیر، گفت: مهمترین خواسته مردم از مسؤولان حل مشکلات اقتصادی و معیشتی است.

وی افزود: در حال حاضر شرایط نامناسب اقتصادی و محقق نشدن وعده‌های مسؤولان مهمترین عامل اعتراض مردمی در این روزهای اخیر بوده که این امر منجر به سوء استفاده برخی عناصر ضد انقلاب و بدخواهان نظام شد.

آیت الله عالمی با تاکید بر اینکه دولت موظف است شرایط زندگی مردم را بهبود ببخشد و به اشتغال جوانان توجه ویژه داشته باشد، ابراز کرد: دولت باید خادم مردم باشد و مسؤولان نباید در رسیدگی به امور مردم کوتاهی کنند، مسؤولان باید بدانند که همیشه نمی‌توانند رو به جلو فرار کنند و از عملیاتی شدن خواسته مردم طفره بروند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه منتخبان ملت باید به وظایف خود به درستی عمل کنند، اظهار داشت: حل مشکلات جامعه مطالبه منطقی مردم از دولت است بنابراین مسؤولان به جای آن که کار را به دیگران محول کنند خود عملا باید وارد میدان شوند.

وی با اشاره به اینکه ریشه اغتشاشات را باید در توطئه های غرب و آمریکا دنبال کرد، گفت: مردم آگاه و بصیر انقلابی با همه وجود گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب هستند و خوب می‌دانند که اغتشاشات اخیر حربه دشمن برای ضربه زدن به انقلاب بود.

آیت الله عالمی با بیان اینکه آتش زدن پرچم ایران توسط آشوبگران که منقش به نام الله بود بیانگر حقد و کینه آنان به اسلام است، اظهار داشت: مردم هنوز 9دی را فراموش نکرده‌اند و با حمایت از انقلاب هرگز اجازه نخواهند داد شعارهای تند آشوبگران بیش از این بلند شود.

نماینده مجلس خبرگان رهبری در پایان خاطرنشان کرد: مردم باید توجه داشته باشند که فریب این جریان باطل را نخورده و نقش سیاه لشکر را برای آنان بازی نکنند در چنین حالتی فضای شرارت برای آنان تنگ شده و از عرصه وجود محو می‌شوند./813/ت۳۰۲/ق

 

ارسال نظرات